۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

پزشکیان:

صدای کسانی خواهم بود که صدایشان را نشنیده‌اند

صدای کسانی خواهم بود که صدایشان را نشنیده‌اند

ورامین- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان شامگاه یکشنبه در مسجد جامع تاریخی ورامین ضمن پوزش از مردم برای حضور دیروقت در جمع آنان با بیان اینکه ما هم مثل شما مردم هستیم، گفت: من اگر رئیس جمهور هم شوم باز هم مثل شما مردم هستم.

وی گفت: صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است، بگذاریم مردم سخن بگویند و صدایشان را بشنویم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با مردم صادق و منصف بود و من در زمانی که نماینده مردم در مجلس هم بودم، بر صداقت با مردم تاکید داشتم و همین گونه عمل کردم.

وی افزود: باید کشور را به دست اهل‌فن سپرد، تلاش خواهیم کرد اختلاف کشور را با خارج کم کنیم زیرا نمی‌شود با اختلاف‌افکنی زندگی مردم را تلخ کرد، باید برای مردم یک زندگی آبرومند فراهم کنیم، باید زندگی‌ای را تهیه کنیم که سرپرست خانوار شرمنده خانواده نباشد.

پزشکیان ادامه داد: آنچه از دست من بر می‌آید در قدم اول این است که این اختلافاتی که در داخل ایجاد کرده اند، را حل کنم، برای خدمت‌کردن به مردم دعوا لازم نیست، مشکل ما در کشور منیت است.

وی افزود: مملکت با یک گروه و یک دسته درست نمی‌شود، این اختلافاتی که اینها راه انداخته اند همه گرفتاری‌های ما از آنهایی است که تصور می‌کنند یک گروه خاص یک دسته خاص می‌توانند مملکت را درست کنند و این امکان ندارد، همه ما ایرانی‌ها مملکت را می‌توانیم درست کنیم ولی مملکت را یک دسته و گروه نمی‌تواند درست کند.

این نامزد انتخاباتی وعده داد: با کمک و همیاری و اتحاد مردم می‌توان تمام مشکلات بازنشستگان، فرهنگیان، کارگران و نظامیان را رفع کرد.

کد خبر 6145939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha