۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

باید راه شهید رئیسی را در حمایت از محور مقاومت ادامه دهیم

باید راه شهید رئیسی را در حمایت از محور مقاومت ادامه دهیم

بندرعباس- مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش‌های شهید رئیسی برای معرفی محور مقاومت به جهانیان خواستار تداوم راه این شهید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا طالبی ظهر چهارشنبه در نشست شورای راهبردی بانوان هرمزگان با بیان اینکه امیرالمؤمنین در وصیت نامه خود خطاب به امام حسن مجتبی (ع) موضوع تکرار تاریخ را مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم آینده را بسازیم باید غفلت از گذشته را کنار بگذاریم چرا که در گذشته عبرت‌ها و درس‌های آموزنده و سازنده‌ای وجود دارد و از این رو است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با دانش‌آموزان بر لزوم شناخت جریانات معاصر تاکید می‌کنند.

وی با اشاره به تاریخچه پایه ریزی جریان و محور مقاومت افزود: یکی از برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت روی معرفی جریان مقاومت است که در ماه محرم به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: ما امروز باید نسبت ایران در جهان بین الملل با محور مقاومت و نقش بانوان در این بین را بشناسیم و با شناخت دقیق از گذشته و آنچه که به دست آورده‌ایم رو به آینده گام برداریم.

طالبی عنوان‌کرد: انقلاب اسلامی ایران طی عمر بیش از چهل ساله‌اش بارها و بارها ثمره مقاومت خود را دیده است اما نبود نگاه دقیق و از بالا به این دستاوردها موجب شده است که نتوانیم خیلی این دستاوردها را برای جامعه بازگو کنیم از این رو ضرورت دارد برای تبیین از ابزار گفتمان‌سازی و روایت‌گری استفاده کنیم.

وی با اشاره به جریان زن، زندگی، آزادی طی سال‌های اخیر گفت: در این جریانات خیلی‌ها ما را متهم به ضد زن بودن کردند در حالی که ما داشته‌های زیادی برای پاسخگویی به این هجمه‌ها داریم از این رو ضرورت دارد این داشته‌ها را بشناسیم و گفتمان آن را در جامعه غالب کنیم.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مادرِ حرکت‌های محور مقاومت را ایران معرفی کرد و تاکید کرد: امروز حمایت از جریان مقاومت به وظیفه‌ای همگانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی تلاش داشت در جریان پیوستن به بریکس و سازمان همکاری‌های شانگهای با تقویت جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به محور مقاومت نیز کمک کند.

طالبی بیان کرد: اشاره به شهید حاج قاسم سلیمانی و بالا بردن قرآن در سازمان ملل و تلاش برای دلار زدایی از معاملات بین‌المللی از دیگر تلاش‌هایی است که می‌توان آن‌ها را در زمره تلاش برای تقویت محور مقاومت و معرفی آن به کشورهای دنیا دسته بندی کرد.

وی اظهار کرد: امروز چشم بسیاری از کشورها به جمهوری اسلامی ایران است از این رو باید تلاش کنیم که راه شهید رئیسی را در معرفی جریان مقاومت به جهانیان ادامه دهیم.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به موضوع حجاب در جامعه اسلامی، گفت: حجاب یک مسئله زیربنایی برای جامعه است و برای اینکه بتوانیم انگیزه بانوان را در این حوزه بالا ببریم بایستی انسان متعالی را به درستی در جامعه تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی (ره) هویت واقعی زن را به همگان معرفی کرد، ادامه داد: طبق اندیشه‌های امامین انقلاب هویت زن تبیین شده است که در آن خداوند متعال آسیه زن فرعون و حضرت مریم (س) را به عنوان الگوی مؤمنان معرفی می‌کند و این جایگاه والای زن است که می‌تواند به الگویی همگانی تبدیل شود.

کد خبر 6134587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha