۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

با هدف احقاق حقوق عامه و بیت‌المال؛

هزار میلیارد تومان آرای قضایی به نفع شهرداری سنندج صادر شد

هزار میلیارد تومان آرای قضایی به نفع شهرداری سنندج صادر شد

سنندج_شهردار سنندج گفت:با اقدامات حقوقی مؤثر مجموعه اداره حقوقی شهرداری سنندج و با همراهی دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق عامه و بیت‌المال هزارمیلیارد تومان حکم قضایی به نفع شهرداری صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر سنندج و رئیس اداره حقوقی شهرداری در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: هفته قوه قضائیه یادآور خدمات شایسته و ارزشمند شهید بهشتی است.

شهردار سنندج گفت: روز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران گران‌قدرش به عنوان هفته قوه قضائیه نام گرفت تا ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز، اهمیت دستگاه قضائی کشور و هدف متعالی آن مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور است که نقش مهم و بی بدیلی در پاسداری از ارزش‌های اجتماعی احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت انسانی و اجرای قانون اساسی دارد.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون تلاش و همت شبانه روزی و جهادی مسؤولان قضائی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا در کشور و استان فرهنگی کردستان است.

شهردار سنندج افزود: اجرای عدالت و رساندن حق به صاحب آن از مهمترین اهداف دستگاه قضا در سطح استان بوده و در این راستا گام‌های بلندی برداشته که قابل تقدیر است.

وی به عملکرد مجموعه اداره حقوقی شهرداری سنندج در راستای احقاق حقوق عامه و جلوگیری از هدررفت منابع طی تقریباً ۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق جامعه با تلاش‌ها و دفاعیات مؤثر مجموعه حقوقی شهرداری سنندج و سعه‌صدر و درایت و حق‌طلبی قضات و همراهی رئیس کل دستگاه قضا استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و رئیس محاکم عمومی و انقلاب سنندج یک هزار میلیارد تومان به نفع شهرداری و در واقع بیت‌المال حکم صادر شده است که بعضاً مربوط به پرونده‌هایی است که قبل از ۱۴۰۰ حکم قطعی آنها علیه شهرداری صادر شده بود.

رشیدی با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق عامه همواره در کنار شهرداری بوده و این همراهی زمینه خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان را در حوزه‌های مختلف فراهم کرده است، گفت: گام‌های توسعه‌ای خوبی در حوزه عمرانی شهری در سال گذشته در شهر سنندج برداشته شده است این روند امسال با قدرت هرچه بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 6149351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha