۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۹

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج:

ورود خودروی شخصی روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع شد

ورود خودروی شخصی روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع شد

سنندج_رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان ورود خودروی شخصی در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کومار بابایی‌نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: عید سعید قربان عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید قربان با هدف رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور توسط سازمان آرامستان شهرداری سنندج در آرامستان «بهشت محمدی» انجام شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: در همین راستا و با هدف میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور در روز عرفه محوطه بهشت محمدی کاملاً رفت و روب و نظافت شده است.

بابایی‌نژاد همچنین از آماده باش کامل کارکنان سازمان آرامستان‌ها شهرداری سنندج در روز عرفه خبر داد و گفت: زیارت اهل قبور یکی از آداب و رسومی است که هر ساله شهروندان در روز عرفه به آرامستان‌ها مراجعه می‌کند.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق اولیه ظهر روز عرفه بسته می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج با بیان اینکه هیچ خودرو شخصی اجازه ورود به داخل محوطه بهشت محمدی را ندارد، گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تمهیدات لازم را در خصوص جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر اتخاذ کرده و در همین راستا ۴۰ دستگاه تاکسی در روز عرفه برای حمل و نقل زیارت کنندگان اهل قبور درون محوطه آرامستان بهشت محمدی فعال و به صورت کاملاً رایگان به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: با هدف خدمات‌رسانی و رفاه هرچه بیشتر حال شهروندان و ایجاد نظم و جلوگیری از ترافیک یگان‌های خدوم انتظامی، پلیس راهور و یگان‌های امدادی شامل اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی در این روز در نقاط مختلف مستقر و کارکنان این سازمان نیز در قطعات مختلف آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

کد خبر 6136595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha