۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار:

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند

بیجار- مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)بیجار گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک ضرورت مهم است و مردم باید با شناخت و آگاهی کافی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خلیل علم الهدی صبح چهارشنبه در نشست جهاد تبیین که در آموزش و پرورش بیجار برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با عنایت الهی و رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و مجاهدت و استقامت مردم غیور ایران اسلامی در مقابل مستکبران ایستاده و راه و رسم مقاومت را و عزت را به همه مردم دنیا نشان داد.

وی افزود: بنا به فرمایش امام امت حفظ نظام از اوجب واجبات است و انقلاب شکوهمند اسلامی از شعائر الهی است و حفظ آن مصداق آیه شریفه می‌باشد که فرمود تعظیم کنند شعائر الهی دارای تقوا می‌باشند.

حجت الاسلام علم الهدی بیان داشت: پس از شهادت جان سوز رئیس جمهور شهید و همراهانشان ما در آستانه حماسه دیگر هستیم حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای سکان داری قوه اجرایی کشور که امری مهم است و حال و آینده ما را رقم خواهد زد.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور سلیقه‌های مختلف در بین کاندیداها همه مردم با هر سلیقه سیاسی می‌توانند انتخاب کنند و این حضور حداکثری موقعیت ما را در منطقه و جهان مستحکم خواهد کرد بر همگان لازم است با تبیین درست به تبلیغ چهره به چهره آحاد مردم را برای حضور تشویق و ترغیب نمایند.

کد خبر 6141507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha