۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹

رضایی در صحن مجلس:

وزارت نفت باید برای بهینه سازی در صنعت نفت اقدام کند

وزارت نفت باید برای بهینه سازی در صنعت نفت اقدام کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: بر اساس برنامه هفتم وزارت نفت باید برای بهینه سازی و سرمایه گذاری بخش خصوصی واقعی در صنعت نفت اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر نفت درباره آخرین وضعیت تولید بنزین و گازوئیل در کشور گفت: متاسفانه کار عملیاتی خاصی در پارس جنوبی انجام نشده است و با این روند سه سال و نیم دیگر گاز منازل قطع خواهد شد.

وی متذکر شد: احکام برنامه هفتم توسعه، وزارت نفت را مکلف به بهینه سازی کرده است اما تاکنون اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده و باید وزارت نفت توضیح دهد که چه برنامه‌ای در این حوزه دارد.

مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای سرمایه گذاری بخش خصوصی واقعی در صنعت نفت هم باید وزارت نفت اقدامات لازم را انجام دهد. وزارت نفت مسئولیت‌های خود را به ویژه در استان‌های نفت خیز انجام نمی‌دهد. همچنین شاهد ظلم در حق نیروهای شرکتی پیمانکاری در حوزه صنعت برق هستیم.

رضایی درباره میدان مشترک ایران و عربستان گفت: با وجود وعده وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس ما نتوانسته‌ایم از میدان مشترک خود با عربستان سعودی به خوبی بهره برداری کنیم.

کد خبر 6141511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha