۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰

فرماندار گناوه:

۷۶ شعبه اخذ رای در گناوه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شد

۷۶ شعبه اخذ رای در گناوه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شد

گناوه- فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه گفت :۷۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان گناوه برای انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه پیش بینی شده که ۶۰ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است.

محمد تقی صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه بر اساس قانون و دستورالعمل‌های وزارت کشور در شهرستان گناوه اندیشیده شده است.

فرماندار گناوه افزود: ۷۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان گناوه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده که ۶۰ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است..

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه گفت: از مجموع ۷۶ شعب اخذ رأی در شهرستان، ۶۰ شعبه در گناوه و ۱۶ اخذ رأی در بندر ریگ در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ۴۴ شعبه شهری و ۱۶ شعبه روستایی در بخش مرکزی و ۶ شعبه شهری و ۱۰ شعبه روستایی در بخش ریگ برای انتخابات پیش رو مشخص شده‌اند.

فرماندار گناوه افزود: مکان یابی شعب اخذ رأی مشخص و امکانات و تجهیزات لازم از جمله امکانات سرمایشی شعب تأمین شده و بازدید میدانی از شعب انجام گرفته و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیأت بازرسی داده شده است.

وی گفت: هزار و ۸۰۰ نفر دست اندر کار برگزاری انتخابات ۸ تیرماه در شهرستان گناوه خواهند بود.

صفری تصریح کرد: راهبرد مجریان در این دوره از انتخابات، قانون مداری، فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم با رعایت اصل بی طرفی است.

۷۶ شعبه اخذ رای در گناوه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت حضور گسترده همه آحاد مردم در انتخابات ۸ تیرماه سال جاری بیان کرد: ملت ایران اسلامی در تشییع رئیس جمهور شهید عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشید و اکنون نیز مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه تکمیل کننده حماسه تشییع شهدای خدمت خواهد بود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: از همه ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان گناوه دعوت می‌کنیم برای انجام فریضه الهی و تعیین سرنوشت و انتخاب فردی اصلح در لبیک به فرمان رهبری با حضور حداکثری و پرشور پای صندوق‌های رأی در ۸ تیرماه، حماسه دیگری خلق کنند و فردی اصلح بر اساس معیارهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیمودن ادامه مسیر رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت برگزینند.

وی گفت: حضور همه ما در صحنه انتخابات ادامه راه امام راحل (ره) و شهدا به ویژه شهید آیت الله رئیسی و شهید سردار سلیمانی و تجدید میثاق و بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری خواهد بود.

در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر اساس قانون پیش از موعد و در ۸ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6141527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha