۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸

مسوول کمیته آموزش ستاد انتخابات یزد خبر داد؛

آموزش برخط به ۲۳۵۰ عامل اجرایی انتخابات در یزد

آموزش برخط به ۲۳۵۰ عامل اجرایی انتخابات در یزد

یزد- مسوول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد از ارائه آموزش‌های مجازی و بر خط به ۲ هزار و ۳۵۰ نفر از عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

سعید برزگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل کمبود وقت و حضور اعضای دوره قبل در شعب اخذ رای، آموزش عوامل اجرایی به صورت مجازی و از طریق فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی انجام خواهد شد.

وی از آموزش ۳۵۰ نماینده فرماندار و بیش از ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

برزگری بیان کرد: با توجه به کمبود وقت و اینکه تقریبا تمامی اعضا و عوامل از دوره قبل در شعب اخذ رای هستند و زمان زیادی از انتخابات سپری نشده است، آموزش عوامل اجرایی شعب به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و به جای آن از آموزش‌های مجازی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش نمایندگان فرماندار از ۲۷ خرداد آغاز شده و در ۶ گروه ۵۰ تا ۶۰ نفره تا پنج‌شنبه ۳۱ خرداد، طی ۵ روز انجام می‌شود و برای نمایندگان جدید و افرادی که در دوره‌های یاد شده نتوانند شرکت کنند، یک جلسه جبرانی نیز برگزار خواهد شد.

برزگری افزود: تمامی فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند و آمادگی لازم را برای اجرای صحیح وظایف خود در روز انتخابات کسب کنند.

مسوول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد یادآور شد: این تصمیم در راستای بهره‌وری بیشتر از زمان و منابع موجود اتخاذ شده و امید است که تمامی عوامل اجرایی بتوانند با استفاده از این آموزش‌های مجازی، بهترین عملکرد را در روز انتخابات ارائه دهند.

کد خبر 6141597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha