۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

تقدیر از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان

تقدیر از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان

در مراسمی با حضور مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در اولین روز سفر به استان گلستان ضمن حضور در جمع طلاب گرگان از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده این شهرستان قدردانی کرد.

وی با بیان نمونه‌هایی از برجستگی‌های زندگی علماء خطاب به طلاب جوان گفت: از عمر خود بهتر استفاده کنید، چون این ایام در حکم شب قدر زندگی طلبگی شماست.

وی ادامه داد: کسانی که به جایی رسیده‌اند در سنین پایین کاری کرده‌اند. شرایط جوانانی کمک می‌کند که به بهترین روش آموزش ببینید و کسانی که بتوانند خود را در این سن مدیریت کنند، خوشبختی و رضایت خداوند و حضرت بقیة الله الأعظم را به دست خواهند آورد.

حجت‌الاسلام رحیمیان تأکید کرد: امروز جامعه نیاز به انسان‌های فرهیخته، خودساخته و تحصیل کرده دارد. شما برای آینده‌ای که انبوهی از هجمه به طرف دین و معنویت وجود خواهد داشت، خود را آماده می‌کنید. باید هم از جهت علمی و هم از جهت تقوا خود را آماده کنید و هم علوم حوزوی و هم مباحثی که امروزه مورد نیاز است را بیاموزید. اگر مبانی را یاد بگیرید می‌توانید در عرصه‌های مختلف پاسخگو باشید.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار کرد: باید مهارت‌های مورد نیاز یک طلبه موفق را فرا بگیرید. باید بتوانید خوب بنویسید و خوب صحبت کنید.

در پایان این مراسم از ۳۰ نفر از طلاب برجسته استان گلستان در عرصه آموزش و اخلاق تقدیر شد.

نشست با مدیر و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان، دیدار با اعضای شورای مدیریت و نماینده ولی فقیه در استان، نشست با اساتید و مدیران مدارس علمیه شهرستان گرگان، دیدار با مبلغان و مبلغات حوزه علمیه استان گلستان، بازدید از مدرسه امام صادق(ع) شهر انبارالوم و پروژه در حال ساخت این مدرسه از برنامه‌هایی بوده که در روز اول سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در استان گلستان برگزار شده است.

کد خبر 6141696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha