۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹

بختیاری:

غزه موضوع اول جهان اسلام است

 غزه موضوع اول جهان اسلام است

رییس دفتر ریاست دیوان عالی کشور موضوع غزه را موضوع اول جهان اسلام خواند و خواستار همبستگی کشورهای اسلامی برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور در حاشیه نشست رؤسای دیوان‌های عالی کشورهای عضو بریکس با احمد رفعت قاسم نایب رئیس دادگاه استیناف جمهوری عربی مصر دیدار و گفتگو کرد.

بختیاری در این دیدار، با اشاره به اهمیت و جایگاه دو کشور ایران و مصر، این ملاقات را آغازی بر تعاملات دو کشور در زمینه حقوقی و قضائی خواند.

وی موضوع غزه را موضوع اول جهان اسلام خواند و خواستار همبستگی کشورهای اسلامی برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه شد.

رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور با تقدیر از اقدام آفریقای جنوبی در طرح دعوی علیه اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در غزه بر لزوم پیگیری اجرای رأی دیوان بین‌المللی دادگستری از سوی کشورهای عضو بریکس و دیگر کشورها تاکید کرد.

نایب رئیس دادگاه استیناف مصر نیز با ابراز خرسندی از عضویت دو کشور در گروه بریکس، آمادگی مصر را در توسعه همکاری‌های حقوقی و قضائی با جمهوری اسلامی ایران در قالب بریکس و همچنین همکاری‌های دوجانبه اعلام کرد.

کد خبر 6141723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha