۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

دبیر رویداد استانی شهریاران در کردستان:

طرح ملی شهریاران بستری برای بهره‌مندی از ایده‌های مردمی است

طرح ملی شهریاران بستری برای بهره‌مندی از ایده‌های مردمی است

سنندج_دبیر رویداد استانی شهریاران در کردستان گفت: طرح ملی شهریاران بستر مناسبی برای نقش آفرینی مردم و بهره مندی از ایده‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق صادقی پیش از ظهر پنج‌شنبه در همایش ملی شهریاران در استانداری سنندج اظهار کرد: نزدیک ۱۳ هزار ایده استان از سوی مردم به رویداد شهریاران ارسال شده است.

وی افزود: امروز از ۱۰ ایده برتر استان که به مرحله کشوری راه یافته است تجلیل و تقدیر می‌شود.

دبیر رویداد استانی شهریاران در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی، وی را شالوده شهدای معاصر و تاریخ انقلاب در این برهه زمانی دانست.

صادقی افزود: رئیس جمهور شهید در حالی مسؤولیت ریاست جمهوری را پذیرفت که کشور با بحران‌های زیادی مواجه بود.

وی یادآور شد: شهید جمهور با نگاه درون و اتکاء به قدرت مردم و با روحیه خستگی ناپذیری و کار جهادی، خودباوری و مردم باوری روی کارآمد و عزت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شعار مردم و حضور جنبش‌های مردمی شکل گرفت و در بهمن ۵۷ با حضور پرشور مردم به پیروزی رسید اظهارکرد: در رفراندوم سال ۵۸ مردم با رأی ۹۸،۲ به جمهوری اسلامی رأی دادند و در عرصه‌های مختلف مردم نقش آفرینی کردند.

دبیر رویداد استانی شهریاران در کردستان افزود: امروز نیز در گام دوم انقلاب و پس از ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب مردم باید در امر تصمیم گیری کشور دخیل باشند و در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ایفا کنند.

کد خبر 6142663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha