۶ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۴

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در کردستان:

مردم کردستان با حضور در پای صندوق رأی منشا تحول در کشور باشند

مردم کردستان با حضور در پای صندوق رأی منشا تحول در کشور باشند

سنندج_رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در کردستان گفت: مردم استان کردستان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی منشأ تحول در کشور باشند.

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هر انتخاباتی از شورای شهر گرفته تا رئیس جمهوری اگر مشارکت بالا باشد قدرت چانه‌زنی افزایش می‌یابد و مردم باید با انتخاب اصلح و مشارکت گسترده رئیس جمهور را حمایت کنند.

وی افزود: از آفت‌های جامعه عدم مطالبه‌گری است مردم باید ضمن شرکت گسترده در انتخابات مطالبه‌گر باشند و مطالبات خود را از فرد منتخب بخواهند.

وی تصریح کرد: افراد صاحبنظر، نخبه و توانمند استان، رئیس جمهور آینده را بدون توجه به هرگونه نگاه جناحی و حزبی همراهی کنند تا توسعه کشور و استان کردستان را شاهد باشیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کردستان با بیان اینکه هر کشوری و هر حکومتی با مردم اقتدار پیدا می‌کند اگر مردم در کنار حکومت نباشند موفق نخواهد بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواسته‌اند در صحنه حاضر شوند و حامی نظام باشند و قطعاً پشتیبانی مردم می‌تواند ایران را به عزت و اقتدار برساند.

ایران اسلامی به برکت مردم در عرصه‌های بین المللی و جهانی عزت و اقتدار دارد

اصغری اذعان کرد: زیبنده کشور ما نیست که مردم در تنگنا باشند اما علیرغم تمام مشکلات مردم پشتوانه نظام بوده‌اند و برای اقتدار ایران اسلامی افتخارآفرین هستند و به برکت همین پشتوانه مردمی ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و جامعه جهانی عزت و اقتدار دارد.

وی از مردم استان کردستان و افراد صاحب رأی خواست با حضور در پای صندوق‌های رأی به افرادی که دارای برنامه هستند رأی دهند و به شعارهای پوپولیستی توجهی نداشته باشند چرا که شعار پوپولیستی توهین به شعور مردم است و نباید فقط برای کسب رأی شعار و وعده داد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ مردم در هشتم تیرماه با رأی خود بتوانند منشأ تحول در کشور باشند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کردستان اضافه کرد: تمامی کاندیداهایی که در مسند انتخابات قرار گرفته‌اند سرمایه‌های ملی هستند که خود را در معرض رأی مردم قرار داده‌اند و هر کدام که رأی مردم را کسب کند به عنوان افراد صاحبنظر در استان وی را حمایت می‌کنیم.

کد خبر 6146617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha