۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

رییس دادگستری ساوه:

زیرساخت‌های شهرستان ساوه متناسب با شاخص‌ها نیست

زیرساخت‌های شهرستان ساوه متناسب با شاخص‌ها نیست

ساوه- رییس دادگستری ساوه گفت: زیرساخت‌های این شهرستان متناسب با شاخص‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن شریفی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان ساوه اظهار کرد: شاخص‌های نزدیکی به پایتخت، صنعتی بودن، شاهراه ترانزیتی کشور همچنین وجود قومیت‌های مختلف، ساوه را نسبت به سایر شهرستانها ویژه کرده است.

رئیس دادگستری ساوه با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ هزار کارگر در واحدهای صنعتی ساوه مشغول به کار هستند، گفت: علی رغم رشد روزافزون در این شاخص‌ها، زیر ساخت‌ها و تجهیزات مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابع و سایر ادارات این شهرستان با مشکل مواجه هستند و انتظار می‌رود متناسب با رشد شاخص‌ها زیر ساخت‌ها هم تقویت شوند.

شریفی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرکز پزشکی قانونی ساوه در سال قضائی گذشته گفت: پذیرش مراجعین سرپایی به این مرکز ۸۳۲۱ نفر، صدور جواز دفن ۳۷۷ مورد، تشییع و کالبد شکافی ۴۰ مورد بوده است از این رو حجم کار در مجموعه دادگستری ساوه و سازمان‌های تابع آن بالا است که نیازمند توجه ویژه مجموعه قضائی کشور و استان به این مجموعه هستیم.

وی افزود: ساختمان پزشکی قانونی ساوه در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و عیانی ۳۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان همزمان با هفته قوه قضائیه به بهره برداری رسید.

کد خبر 6146711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha