۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

دما در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

دما در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و تداوم گرمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آخرین نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که برای ساعات صبح و بعدازظهر آسمانی صاف را در بیشتر نقاط استان نظاره‌گر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ممکن است طی این مدت شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید موقت و لحظه‌ای باشیم، بنابراین با توجه به این شرایط احتمال خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شرایط برای خیزش و انتقال گرد و غبار نیز فراهم می‌باشد، این در حالی است که برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و تداوم گرمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعات بیشینه دما در اردل ۳۴ درجه سانتی‌گراد، ایل‌بیگی ۳۳ درجه سانتی‌گراد، بازفت ۳۶ درجه سانتی‌گراد، بروجن ۳۰ درجه سانتی‌گراد، بلداجی ۲۹ درجه سانتی‌گراد، دوآب‌صمصامی، سامان و سورشجان ۳۱ درجه سانتی‌گراد، شلمزار ۳۳ درجه سانتی‌گراد، شهرکرد ۳۲ درجه سانتی‌گراد، فارسان ۳۱ درجه سانتی‌گراد، فرخشهر ۳۲ درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ ۲۷ درجه سانتی‌گراد، لردگان و مالخلیفه ۳۶ درجه سانتی‌گراد و لیرابی ۳۳ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید.

وی خنک‌ترین نقطه استان طی شبانه‌روز گذشته را بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد عنوان و خاطرنشان کرد: شهرکرد نیز در کشور با کمینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان شد و دمای این شهر نسبت به روز گذشته دو درجه سانتی‌گراد کاهش داشت.

کد خبر 6148280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 0
      مگر شهرستان بن که یک بخش در استان به حساب میاد هواشناسی ندارد هیچگاه نه دمای این شهر گفته میشه نه میزان بارندگی یا اگر هم ایراد میشه یه چیز من درآوردی آیا مسول یاکارمند یا کارگر هواشناسی ندارد یا شاید اصلا جزو این استان نیستیم