۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوخت

۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوخت

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در ۶.۲ هکتار از مراتع تحت پوشش گیاهی گون در روستای گنهران تیران و کرون به دلیل خطای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر منصور شیشه فروش  با اشاره به حادثه آتش سوزی در مراتع استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به مراکز امدادرسانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در مراتع روستای گنهران شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاده است، اضافه کرد: عملیات اطفا حریق با حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون، شهرداری‌های عسگران و دامنه، عوامل محلی، دهیاری، شورای اسلامی و یگان حفاظت منابع طبیعی طی یک ساعت و ۴۵ دقیقه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بر اثر این حادثه به ۶ و ۲ دهم هکتار از مراتع با پوشش گیاهان علوفه‌ای و گون آسیب دید، تصریح کرد: علت حادثه بی احتیاطی و خطای انسانی گزارش شده و مقرر شد اداره منابع طبیعی در این زمینه شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افزایش دما و خشکی پوشش‌های گیاهی، وزش بادهای گرم و بی احتیاطی و عوامل انسانی از دلایل وقوع حریق در مراتع استان در تابستان است.

کد خبر 6149219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha