۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۴

در همایش طلایه داران تبلیغ مطرح شد؛

تبیین و تاکید بر انتخاب رییس جمهور اصلح بزرگترین امر به معروف است

تبیین و تاکید بر انتخاب رییس جمهور اصلح بزرگترین امر به معروف است

بیرجند- مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: تبیین و تاکید بر انتخاب رییس جمهور اصلح بزرگترین امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار مهر، عید رستمیانی صبح سه شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ اظهار کرد: خداوند را بابت توفیق تبلیغ دین اسلام و شریعت علوی شکرگزار هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: ایام محرم و صفر دل‌ها آماده شنیدن معارف اسلامی است و از این جهت فرصت بی بدیلی برای تبلیغ است.

رستمیانی با بیان اینکه تا چند روز باقیمانده تا محرم وظایف سنگینی در زمینه تبلیغ داریم، گفت: یکی از راه‌های انتقال مطالب به مخاطبین در ماه محرم ذکر تاریخ است.

وی اظهار کرد: تاریخ تکرار نمی‌شود ولی آیینه‌ای است که با استفاده از درس‌های آن می‌توان پیش بینی‌هایی از آینده داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در منابر ماه محرم از ذکر تاریخ غفلت نکنیم، ادامه داد: به عنوان مثال با مرور درس‌های زندگی امام علی (ع) می‌توان برای امروز بهره‌ها گرفت.

رستمیانی گفت: به عنوان مثال در تاریخ اسلام مطرح است که وقتی در مقابله با دشمن خارجی تزلزل داشته باشیم در داخل نیز دچار مشکل خواهیم شد.

وی گفت: اگر این روزها در تبلیغ کم کاری کرده و غفلت نمائیم نه برای چهار سال یا هشت سال بلکه برای یک نسل حسرت و پشیمانی به همراه خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: تاکید و تبیین انتخاب یک رئیس جمهور. اصلح بزرگترین امر به معروف است.

کد خبر 6154248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha