۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳

جلیلی در خرم‌آباد:

برخی پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را به مردم القا می‌کنند

برخی پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را به مردم القا می‌کنند

خرم‌آباد- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی می‌گویند یکسری مشکلات و ضعف‌ها و آسیب‌ها در کشور وجود دارد و به دلیل این مشکلات پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را به مردم القا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع هواداران خود در سالن شهید چاغروند خرم آباد در سخنانی با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنم و سپاس می گویم که امروز این افتخار و توفیق را پیدا کردم که در این استان عزیز لرستان و در این شهر دوست داشتنی، در جمع شما مردم عزیز، خون گرم، مهمان نواز و غیور حضور پیدا کردم؛ اظهار داشت: هر وقت ما یاد لرستان می‌کنیم، کسی نمی‌تواند آن دلاورمردی ها و آن دلاورانی که برای سال‌ها و دهه‌ها و قرن‌ها به این کشور در مقاطع حساس خدمت کردند را فراموش کند.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند یاد دلاورمردی های مردم لرستان را در دفاع مقدس فراموش کند، سلام به مردم لرستان که چنین فرزندانی را تقدیم کرد، سلام به خرم آباد و بروجرد و دورود و ازنا و الیگودرز و همه مردم غیور لرستان.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سلام به لرستان مهد فرهنگی و فرزانگی و فقاهت که مرحوم آیت الله بروجردی فرزند این استان است، مرحوم آیت الله کمالوند و مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی بزرگان این منطقه هستند، افزود: استاد بزرگ ما دکتر جعفر شهیدی فرزند این سرزمین است؛ یک استان در عرصه‌های مختلف فرزندانی را تقدیم می‌کند که هر یک از آنها در عرصه‌هایی ستاره‌های درخشان هستند.

برخی پیشاپیش «نمی توانیم» را به مردم القا می‌کنند

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز ما برای یک هدف بزرگ، یک انتخاب بزرگ جمع شده‌ایم، افزود: ما امروز در یک دو راهی برای انتخاب هستیم، در بحث‌های تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید، دو نگاه مطرح است، یک عده می‌گویند یکسری مشکلات و ضعف‌ها و آسیب‌ها هست و به دلیل این مشکلات پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را القا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دیدیم برخی گفتند می‌رویم با دو سه قدرتی که بیشترین دشمنی را با ملت ما دارند صحبت می‌کنیم یکسری امتیاز می‌دهیم تا شاید مشکلات حل شود، رفتند این کار را کردند و امتیاز هم دادند و حتی طرف مقابل هم ۱۵ بار گفت تعهدات انجام شده است، اما فرجام آن راه حل چه شد؟ این بود که طرف مقابل کلاً زیر تعهدات خود زد، اظهار داشت: امروز همان‌هایی که این نسخه غلط که نتیجه اش ۸ سال رکود، رشد صفر و منفی، بیکاری و مشکلات جدی بود، را می‌خواهند برای ملت بپیچند.

همان‌هایی که نسخه غلطی که نتیجه اش ۸ سال رکود، رشد صفر و منفی، بیکاری و مشکلات جدی بود، را دوباره می‌خواهند برای ملت بپیچند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مقابل چنین دیدگاهی، یک راه دیگر وجود دارد؛ اینکه خود را باور کنیم، جوانان غیور این استان را باور کنیم؛ تصریح کرد: این استعدادهای خدادادی که در سرزمین ماست یک جهان فرصت برای ما ایجاد کرده و اگر ما یک جهان فرصت داریم ثمره آن باید یک ایران جهش باشد.

جلیلی با تاکید بر اینکه اگر ملت ما این مسیر را انتخاب کرد، از روز شنبه با قدرت شروع خواهد شد؛ افزود: این آن برنامه‌ای است که مردم خود را باور دارد، لازمه اجرای این برنامه این است که هر ایرانی، هر لر و کرد و بختیاری و فارس و عرب و همه مردم باید در این حرکت بزرگ یک نقش پرشکوه ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند این شعار است، بله باید بگویند شعار است چون نمی‌دانند فرصت‌های این کشور و منطقه چیست، گفت: در همین خرم آباد عزیز، در همین محله‌های گل سفید و علی آباد حضور پیدا کرده‌ام و با جوانان این مناطق نشسته‌ام و جلسات متعدد داشته‌ام؛ در همین محله علی آباد دیده‌ام کاری که شاید ۱۰ دستگاه فرهنگی انجام نمی‌دادند را چند جوان به بهترین شکل دنبال کرده بودند.

ضعف‌ها را با التماس به فلان قدرت خارجی نمی‌توان برطرف کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فرزندان شما که در سخت‌ترین عرصه‌ها مثل دفاع مقدس آن حماسه‌های بزرگ را ایجاد کردند آیا امروز در اقتصاد، کشاورزی، صنعت و معدن نمی‌توانند چنین حماسه‌های پرشکوهی را ایجاد کنند؟ حتماً می‌توانند. این قدرت ملت ماست، تصریح کرد: لرستان با این همه ظرفیت و جوان قابل و نیروی تحصیل کرده و متخصص دارد نباید در بیکاری رتبه بالا داشته باشد، این حاصل ۸ سالی است که رشد اقتصادی کشور منفی یا صفر بود.

جلیلی با تاکید بر اینکه ضعف‌ها را با التماس به فلان قدرت خارجی نمی‌توان برطرف کرد که هر وقت خواست بزند زیر میز، افزود: ضعف را با قدرت و قوت ملت می‌توان برطرف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در روستاهای لرستان نه تنها باید محرومیت‌ها برطرف شود بلکه هر روستای لرستان و هر روستای کشور باید تبدیل به یک سلول جهش کشور تبدیل شود، گفت: نورآباد و الشتر و کوهدشت را می‌بینید که می‌توانند علاوه بر ارتقای ظرفیت‌های خود مشکلات کشور را حل کنند، هر یک از این مناطق می‌تواند یک قطب شود برای یک کار بزرگ اقتصادی و راهبردی.

نامزد انتخابات ریاست جمهور با بیان اینکه در لرستان دریایی از فرصت‌ها وجود دارد، همین بروجرد عزیز، خرم آباد و نورآباد و الیگودرز و… مجموعه‌ای از فرصت‌ها هستند، تصریح کرد: اگر لازم باشد باید هیئت دولت ولو چند روز در این استان مستقر شود و این ظرفیت‌ها را برای رسیدن به اوج خود برنامه ریزی و پیگیری و دنبال کند.

شهید سلیمانی دشمن را به لرزه درآورده بود و خار چشم دشمن بود

جلیلی با تاکید بر اینکه هر یک از شما جوانان و مردم عزیز می‌توانید یک قدرت بزرگ برای ملت ما تولید کنید، این شعار نیست، من هفته پیش استان کرمان بودم، از روستای قنات ملک کرمان، از عشایر کرمان یک فرزند به این جامعه و امت اسلامی تقدیم کردند، سردار سلیمانی که خار چشم دشمنان شد، افزود: فرزند عشایری همین ملت به گونه‌ای جایگاه پیدا کرد که ابر قدرت‌ها رسماً اعلام کردند که سردار سلیمانی کابوس ماست، دشمن را به لرزه درآورده بود و خار چشم دشمن بود و امروز ملت ما کوچک‌ترین جسارت را به این شهید عزیز برنمی تابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌دانند که هر ایرانی اگر بخواهد و بستر فراهم شود، آن زمان سلیمانی‌ها جهان را بر مستکبران تنگ خواهند کرد، سلیمانی‌ها کشور ما را گلستان خواهند کرد، گفت: ملت ما موفقیت‌های بزرگ را در پیش دارد، ما ظرفیت‌های بزرگ داریم، بسیاری از آنها نیمه تمام مانده است، روند و حرکتی که شهید رئیسی شروع کرد اولاً ترمیم خرابکاری‌های آن ۸ سال بود ثانیاً عرصه‌های قدرت ملت را گسترش دهد؛ راه شهید رئیسی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ان شاء الله با انتخاب شما، ۴ سال آینده یک ایران جهش با ایفای نقش باشکوه هر ایرانی را خواهیم داشت.

کد خبر 6154362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha