۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

معاون دادگستری قزوین خبر داد؛

هدفگذاری کاهش ۶ هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

هدفگذاری کاهش ۶ هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

قزوین- معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل قزوین از هدفگذاری برای کاهش ۶ هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مظفری در تشریح برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در راستای تحقق سند تحول قضائی، "کمیته بررسی آمار و عملکرد " در استان تشکیل شده و این کمیته در ۴ جلسه‌ای که در خرداد ماه برگزار کرده، ۱۳ مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کاهش موجودی پرونده در شعب اجرای احکام کیفری، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته و با مسؤولیت دادستان مرکز استان کاهش ۶ هزار فقره‌ای پرونده‌های موجود در شعب اجرای احکام کیفری تا پایان سال هدف گذاری شده است.

مظفری افزود: بر اساس مصوبات این کمیته، مقرر گردید دادگستری شهرستان قزوین نسبت به پایش پرونده‌های اعسار و متعارف کردن شعب اجرای احکام مدنی شهرستان اقدام نموده و گزارش مستمر اقدامات صورت گرفته تا حصول نتیجه، به کمیته گزارش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش و ترویج شیوه‌های جایگزین قضائی، از ظرفیت کانون و مرکز وکلا، قضات و کارکنان بازنشسته در میز خدمت دادگستری‌ها استفاده خواهد شد

کد خبر 6155640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha