۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری ۴۳۳ دوره کاربردی و مهارتی در حوزه‌های علمیه استانی

برگزاری ۴۳۳ دوره کاربردی و مهارتی در حوزه‌های علمیه استانی

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: ۴۳۳ دوره آموزشی در شعبه‌های استانی مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۳ دوره آموزشی با حضور ۶۱ هزار و ۷۴۷ نفر در شعبه‌های استانی مرکز آموزش‌های علمی و کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

وی افزود: درصد موفقیت استان‌هایی همچون فارس، کرمان، تهران، یزد، کرمانشاه، آذربایجان غربی، اردبیل و کاشان در برگزاری این دوره‌ها بالاتر بوده است.

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: مهارت ارتباط موثر، جهاد تبیین، روش جذب به نماز و مسجد، عفاف و حجاب، مهارت‌های تبلیغی کودک و نوجوان، انتخابات، نقد وهابیت، روش بیان احکام، کلاس داری، روش خطابه، روش تبلیغ نوجوان و مهارت پاسخگویی به سئوالات و شبهات از مهم‌ترین موضوعات برگزاری این دوره‌های کاربردی و مهارتی بوده است.

حجت‌الاسلام زنگویی در خصوص نحوه ارتباط این مرکز با مراکز حوزوی اظهار کرد: با همه بخش‌های ستادی و صفی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ارتباط داریم و برای آنها دوره‌های کاربردی و مهارتی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در مورد تعامل با نهادهای حوزوی برون سازمانی هم ارتباط کاری خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه الزهرا و... داریم.

کد خبر 6159000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha