۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۴

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم:

کمیته مدیریت اضطرار آلودگی هوای قم ساعت ۲۰ امشب جلسه دارد

کمیته مدیریت اضطرار آلودگی هوای قم ساعت ۲۰ امشب جلسه دارد

قم- مدیر کل مدیریت بحران استاندار قم از برگزاری جلسه کمیته مدیریت اضطرار آلودگی هوای قم ساعت ۲۰ امشب به منظور تصمیم گیری فعالیت ادارات در روز سه شنبه خبر داد.

محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل تداوم شرایط آلودگی هوا در استان قم امروز دوشنبه ادارات قم تعطیل شدند و برای تصمیم گیری نحوه فعالیت ادارات در روز سه شنبه نیز کمیته مدیریت اضطرار آلودگی هوای قم ساعت ۲۰ امشب جلسه خواهد داشت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان کرد: مقرر شد تا اداره کل هواشناسی استان گزارشی نهایی خود از وضعیت جوی استان در روز سه شنبه را در این جلسه ارائه کند.

اروجی افزود: پس از جمع بندی نهایی، تصمیم گیری لازم برای فعالیت ادارات در روز سه شنبه اتخاذ خواهد شد و به شهروندان اعلام می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم افزود: از شهروندان قمی درخواست داریم در این شرایط آلودگی هوا از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت خروج از خانه باید از ماسک استفاده کنند.

وی گفت: آن دسته از افرادی که دچار بیماری‌های قلبی عروقی به خصوص تنگی نفس و اسم هستند نباید در این شرایط در بیرون از منزل حضور یابند.

کد خبر 6161334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      3 0
      اول باید همه مردم احساس مسولیت کنند دوم فضای سبز گسترش بدیم آلاینده ها. را از بین ببریم ماشین های دیزلی که پمپ گازوییل خو د را سرویس نمی کنند جریمه کرد و موتورسیکلت ها و ماشین های که تعمیر موتورمی خواهد نگذاریم تردد کنیم
      • هموطن IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
        2 1
        تا زاینده رود و تالاب گاوخونی خشک است این گردو خاک استانهای دیگر تا تهران و همدان و مرکزی را فرامیگیرد حالا هی اب سرچشمه های زاینده رود را بفروشید به دیگران و حق ابه تالاب و رود را ندهید فقط مردم مظلوم اصفهان قربانی این مافیای اب هستند
      • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
        1 1
        گسترش های منطقه کویر مرکزی اشتباهی است که تا ده سال آینده با فرونشست و کمبود شدید آب و آلودگی خودش را نشان خواهد داد.... مهاجرت مردم این استان ها به بقیه مناطق بحرانی را ایجاد خواهد کرد که جبران ناپذیر است....همین حالا باید تمام صنایع اببر را انتقال داد و جمعیت را کاهش داد
    • ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      زمانی که درختا رو بی رویه قطع میکنین وجاش ساختمون واگه خیلی لطف کنن گل می کارن اوضاع خداب وخرابتر میشه پارک دورشهر و خراب کردن درختای چند ده سالشو که باعث خنکی هوا میشد کندن ساختمون وآپارتمانی کردن پارک سالاری رو خشک کردن نیزارهای رودخونه قم رو که زیستگاه حیوانات بود رو سوزوندن و جلو آب کمی که داشت
    • ندا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      2 0
      من میتونم الودگی رو به طرز چشمگیری کاهش بدم چون ۱۳ساله روی این پروژه کار میکنم
      • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
        1 0
        چطوری؟