۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

استقرار ۷ موکب درمانی از هرمزگان در مسیر پیاده‌روی اربعین

استقرار ۷ موکب درمانی از هرمزگان در مسیر پیاده‌روی اربعین

بندرعباس- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اعزام ۱۵۰ نفر کادر بهداشت و درمان در قالب به ۷ موکب به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی جاودان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی هرمزگان، موکب درمانی «شهید عراقی زاده» را با حدود ۱۵۰ نفر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعزام می‌کند.

وی افزود: امسال ۶ اتوبوس از دانشجویان، کارکنان دانشگاه و کادر درمان راهی عراق می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در سال گذشته ۶ موکب درمانی در نجف و کربلا توسط استان هرمزگان مستقر شد و خدمات بسیار خوبی در زمینه معاینات پزشکی، خدمات پرستاری و دارویی داده شد.

دکتر جاودان افزود: امسال هم ۷ موکب درمانی داریم که ۱۵۰ نفر در قالب کادر درمان در این موکب‌ها حضور دارند و تعدادی از دانشجویان نیز حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس از طرف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرز شلمچه مستقر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های مختلف مراقبت‌های لازم را انجام دهید و حتماً از ماسک استفاده کنید؛ نسبت به مواد غذایی دقت داشته باشید که بیماری‌های گوارشی ایجاد نشود.

وی افزود: گفته می‌شود بیماری سرخک در عراق شیوع دارد بنابراین لازم است در این زمینه نیز مراقبت‌های لازم را داشته باشید.

کد خبر 6195868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha