۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

سرهنگ باباپور خبر داد؛

کشف ۹۳۳ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۴۲ قاچاقچی طی شهریور

کشف ۹۳۳ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۴۲ قاچاقچی طی شهریور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۹۳۳ کیلو و ۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر و روان گردان، دستگیری ۴۲ قاچاقچی و تعدادی خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه و مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان, پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در شهریور ماه ۱۴۰۳ موفق به دستگیری ۴۲ قاچاقچی و چهار هزار و ۴۵ خرده فروش مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه پلیس پیشگیری فاتب در مدت یک ماه موفق به جمع‌آوری ۶ هزار و ۷۲ معتاد متجاهر شدند که پس از پالایش به کمپ‌های ترک اعتیاد پلیس پایتخت منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در حال رصد و مبارزه با سوداگران مرگ هستند و همچنین اجرای طرح آرامش در شهر با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

کد خبر 6233717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha