۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۳:۲۸

صنعتگران سوخت دوم را ذخیره کنند

رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران هشدار داد: واحدهای صنعتی در صورت عدم تامین و ذخیره سوخت دوم یا سوخت جایگزین با خطر توقف تولید در زمستان روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا مس فروش تاکید کرد: صنعتگران باید به فوریت سوخت جایگزین را با توجه به احتمال قطع گاز در فصل سرما ذخیره سازی کنند.

متولی بخش صنعت و معدن استان تهران یادآور شد: برخی گزارشها حکایت از سرمای شدید و کمبود و یا قطع گاز در زمستان پیش رو دارد که اگر قبل از شروع فصل مخازن ذخیره سوخت دوم را پر نکنیم دوباره اتفاق سال 86 تکرار خواهد شد.

به گفته مس فروش، واحدهای تولیدی که هنوز ثبت نام اینترنتی نکرده اند باید هر چه زودتر این کار را انجام دهند. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه متولیان و مسئولان استان و شهرستان نیست.

واحدهای خسارت دیده از تحریم جریمه نمی شوند

رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران همچنین گفت: واحدهای صنعتی صدمه دیده از تحریم شامل جرایم تاخیر نمی شوند. وی افزود: این واحدها با توجه به مشکلات و تاخیر ایجاد شده ناشی از اعمال پاره ای تحریم ها مقصر نیستند و جرایم تاخیر کالا به آنها تعلق نمی گیرد.

محمد رضا مس فروش گفت: این سازمان در صورت اعلام صاحبان صنعت خسارت دیده از این اقدام مراتب را جهت رفع شکایت و اعمال فشار وزارتخانه ها و شرکت های طرف قرارداد علیه واحدهای صنعتی پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 1000940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha