۲۱ آذر ۱۳۸۹، ۱۳:۳۳

انتقال پادگان برای تسهیل ترافیک ارومیه ضروری است

انتقال پادگان برای تسهیل ترافیک ارومیه ضروری است

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی اسناندار آذربایجان غربی خواستار انتقال هرچه سریعتر پادگان ارتش به خارج از شهر با هدف تسهیل در روند ترافیک ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، جواد محمودی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک مشترک با فرماندهی لشگر 64 ارومیه که به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح جابجایی پادگان ارتش و بازگشایی امتداد خیابان امام (ره) برگزار شد افزود:  بر اساس آخرین توافق وزارت کشور و دفاع پادگان ارتش لشکر 64 ارومیه هرچه سریعتر به خارج از شهر منتقل شود.

وی با اشاره به نقش ارتش در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ ثبات و امنیت منطقه و دفاع از مردم در مقابل تهدیدات دشمنان در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: با توجه رشد شتابان زندگی شهری و افزایش نیازهای خدماتی شهروندان، احیای بافتهای شهری و تاسیسات خاص در مراکز شهری به عنوان اولویتهای مدیریت شهری از توجه ویژه ای برخوردار است.

محمودی در ادامه با اشاره به توافق نامه اخیر وزرای کشور و دفاع در خصوص جابجایی پادگان ارتش و بازگشایی امتداد خیابان امام (ره) افزود: موضوع بازگشایی امتداد خیابان امام (ره) با اتمام مطالعات طرح جامع محوطه پادگان به سرعت اجرایی می شود.

امیر محسن نبی پور، فرمانده لشگر 64 ارومیه نیز در جلسه بر آمادگی ارتش برای اجرای مصوبات و توافقات موجود تاکید کرد و گفت: با فرمان فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جابجایی پادگان ها از داخل شهر به منطقه مناسب، ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای همکاری و تعامل سازنده با مجموعه مدیریت عالی استان، با توجه به الزامات و خواستهای طرفین را دارد.

در ادامه این جلسه مقرر شد طرح تفصیلی محوطه پادگان ارومیه برای تعیین کاربریها در طراحی فضای شهری و بازگشایی امتداد مسیر خیابان امام (ره) ارومیه توسط مشاور ذی صلاح مطالعه و تهیه شود. 

کد خبر 1209094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha