۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۲۰:۴۶

فرماندار نیشابور:

مدیران پاسخگوی مطالبات مردمی باشند

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: مدیران نباید از مطالبات منطقی مردمی ناراحت شوند، بلکه باید پاسخگوی آن باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در نیشابور، سید جلال هاشمی در گرد‌همایی مشترک شورا‌های اسلامی و مدیران اجرایی نیشابور که ظهرچهارشنبه در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان اجرایی و شورا‌ها، دغدغه‌های مشترک برای توسعه منطق شهری و روستایی دارند.

وی یادآور شد: وظیفه حکومت، تنظیم روابط شهروندی و کنترل مسائل سیاسی و اجتماعی است و لذا توجه به خواسته‌های مردم، یک اصل است.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: ممکن است با اجرای امنیت سخت‌افزاری در کوتاه‌‌ مدت به نتایجی دست یافت ولی این اصولی نیست بلکه باید امنیت نرم‌افزاری به معنای رعایت حقوق توده‌های مردم و شهروندی را مدنظر قرار داد.

هاشمی تأکید کرد: اگر زیر‌ساخت حکومتی، ایدئولوژی اسلامی ‌باشد، باید عدالت محوری، مهرورزی و خدمت بی‌ منت به بندگان خدا در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: قوانین شورا‌ها متناسب با شأن فرمان امام راحل نیست ولی باید شورا‌ها همین قانونی را که وجود دارد، عمل کنند.

محمدمهدی کرمانی خطاب به شورا‌ها، افزود: با مسئولان در تعامل طرفینی باشند و فضای رفاقت را حاکم کنند.

رئیس شورا‌های اسلامی نیشابور نیز گفت: در سال جهاد اقتصادی، باید شهرداری‌ها در خصوص تولید، پخش و نگهداری آسفالت، دوباره بازنگری کنند.

محمدحسین هنربخش افزود: شهرداری‌ها در شهر‌های اقماری نگران تأمین اعتبارات برای خرید آسفالت هستند.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ بدون وجود کارخانه آسفالت، مسیر‌های مورد نظر رزمندگان زیر‌سازی و به نوعی آسفالت می‌شد، تصریح کرد: می‌شود با کمترین هزینه و با کیفیت مناسب، مسیر‌های مورد نظر مردم را آسفالت کرد.

کد خبر 1299331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha