۲۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۸:۰۶

رحیمی در گفتگو با مهر:

کسی پاسخگوی مرگ جوانان اصفهانی نیست/ تاسف برای ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان

کسی پاسخگوی مرگ جوانان اصفهانی نیست/ تاسف برای ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان گفت: واقعا جای تاسف دارد که مدیران استان فکری به حال ورزشگاه نقش جهان نمی کنند.

علیرضا رحیمی پیش از آغاز بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: جای تاسف دارد که من در مسیر ورزشگاه فولادشهر چهار تصادف دیدم که عمدتا از هواداران تیم سپاهان بودند و متاسفانه اکثر این هواداران با موتورسیکلت وارد ورزشگاه فولادشهر شده بودند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخ خون جوانانی که در مسیر ورزشگاه فولادشهر فوت می کنند را بدهند، تصریح کرد: واقعا برای من جای سئوال دارد که چرا مسئولان استان و مدیران کشوری این قدر نسبت به ساخته ورزشگاه نقش جهان بی توجه هستند و چرا نسبت به جوانان این مرز و بوم توجه نشان نمی دهند؛ آیا این جوانان مردم کشور ایران نیستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جای تاسف دارد که ورزشگاه نقش جهان پس از سالها هنوز ساخته نشده و مردم اصفهان باید برای تماشای بازی تیم محبوبشان، کیلومترها راه طی کنند.

وی از مسئولان خواست تا به جوانان رحم کنند و فکری برای ساخت این ورزشگاه بکنند چرا که نمی دانم اتفاقات تلخ مسیر ورزشگاه فولادشهر تا چه زمانی قرار ادامه یابد.

وی بیان داشت: باید بگویم ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان بی احترامی به جامعه ورزش کشور است و واقعا متاسفم که این بی احترامی هنوز ادامه دارد.

رحیمی اضافه کرد: در حال حاضر ورزشگاه نقش جهان برای ما از همه چیز مهمتر است و از مدیران کشور می خواهم فکری برای حال این ورزشگاه نیمه تمام بکنند.

کد خبر 1575420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha