۳ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۴

جمالی‌نژاد در گفتگو با مهر:

پیشرفت کار ورزشگاه نقش‌جهان به صورت هفتگی بررسی می‌شود/ افزایش سرعت ساخت ورزشگاه

پیشرفت کار ورزشگاه نقش‌جهان به صورت هفتگی بررسی می‌شود/ افزایش سرعت ساخت ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: پیشرفت کار ساخت ورزشگاه نقش‌جهان توسط مسئولان استان اصفهان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به صورت هفتگی بررسی می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش سرعت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان طی هفته‌های گذشته اظهار داشت: روند ساخت این ورزشگاه در هفته‌های گذشته نسبت به ماه‌های قبل سرعت قابل توجهی به خود گرفته و مسئولان استان به همراه مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور نظارت ویژه‌ای بر ساخت آن دارند.

وی ادامه داد: ما همه هفته در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنیم و روند ساخت ورزشگاه به صورت هفتگی توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود و تلاش می‌کنیم که کار ساخت ورزشگاه را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: کار ساخت این ورزشگاه در یک پروسه زمانی به دلیل مشکلات مالی و دیگر مشکلات تا نزدیکی توقف هم پیش رفت اما این روزها با توجه به تزریق بودجه و دغدغه مدیران کشور در مورد ساخت ورزشگاه، نقش‌جهان با سرعت خوبی پیش می‌رود، هرچند که باید تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه بار دیگر افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پیمانکار باید بر سرعت کار خود در ساخت ورزشگاه بیافزاید ادامه داد: در حال حاضر تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه به میزان قابل توجهی رسیده اما به نظر من باز هم امکان این وجود دارد که تعداد کارگران ورزشگاه بیشتر از گذشته شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: اجرای عملیات کاسه ورزشگاه، رفع نواقص سازه، نصب پله و گرادان، جایگاه اختصاصی VIP، اجرای مخرن و سپتیک، سرویس‌های بهداشتی شمال شرق، شمال غرب و جنوب شرق و اجرای محوطه و نگهبانی شامل ساختمان‌های نگهبانی، بلیت فروشی و نرده از موارد مورد نظر ما به شمار می‌رود و در جلسه سه‌شنبه آینده پیشرفت این بخش‌های ورزشگاه بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 2003020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha