۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۳۲

ورزشگاه نقش جهان اصفهان تا 22 بهمن ماه تکمیل می‎شود

ورزشگاه نقش جهان اصفهان تا 22 بهمن ماه تکمیل می‎شود

بنا به دستور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تاکید معاون فنی و مهندسی این شرکت، مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان تا 22 بهمن ماه تکمیل و آماده افتتاخ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فینال مسابقات فوتبال جام حذفی میان دو تیم سپاهان و صبا آخرین دیداری بود که 6 سال پیش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد. از آن زمان به بعد این ورزشگاه وارد فاز دوم ساخت و ساز شد تا به صورت ورزشگاهی دو طبقه و کاملا مجهز آماده بهره برداری شود.

این در حالی است که پس از گذشت 6 سال هنوز مراحل ساخت و ساز این ورزشگاه  که از پروژه‏های طرح مهر محسوب می‌شود، ادامه دارد. البته لزوم پایان هرچه زودتر مراحل ساخت و ساز ورزشگاه نقش جهان تا رسیدن به مرحله تکمیل و افتتاح مجدد باعث شد طی یک ماه گذشته و با حضور پیمانکار جدید، اقداماتی جدیدی برای خاکبرداری زمین چمن طبیعی و خرید تجهیزات آبیاری اتوماتیک، شروع عملیات نصب سازه‌های فلزی، شروع عملیات محوطه سازی و خاکریزی و خرید بخشی از صندلی‌های تماشاگران در طبقه اول و انتقال آن به محل پروژه انجام شود.

در همین راستا روز گذشته حمید عبدی، معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از روند ساخت و تجهیز ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد. وی در این بازدید بر تسریه پیشرفت کمی و کیفی پروژه تاکید کرد و گفت:  طبق دستور  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و بر اساس برنامه زمانبندی باید ورزشگاه نقش جهان تا 22 بهمن سال جاری تکمیل شود. به هیچ عنوان و دلیلی برای ما پذیرفته نیست که برنامه زمانبندی به تاخیر بیفتد.

وی حتی اعلام کرد که به منظور سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه، نیروی اجرایی روزانه باید از تعداد 50 نفر حال حاضر بیشتر شود.

کد خبر 1602862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha