۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۴۰

با آغاز سال کاری جدید/

نماینده دفتر فنی استانداری در ورزشگاه نقش‌جهان مستقر شد/ نگرانی از روند ساخت ورزشگاه

نماینده دفتر فنی استانداری در ورزشگاه نقش‌جهان مستقر شد/ نگرانی از روند ساخت ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده دفتر فنی استانداری اصفهان از امروز برای نظارت بر روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و کمک فنی به ساخت ورزشگاه، در این مجموعه مستقر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان برای دفتر فنی و همچنین معاونت عمرانی استانداری اصفهان، نماینده دفتر فنی استانداری از امروز در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان مستقر شد تا بر روند ساخت این ورزشگاه نظارت داشته باشد.

مشکلات به وجود آمده در روند ساخت و مسائل فنی موجود در این ورزشگاه باعث شد که استاندار اصفهان از مسئولان دفتر فنی بخواهد تا نظارت ویژه‌ای بر روند ساخت این ورزشگاه داشته باشند.

قرار است نماینده دفتر فنی استانداری اصفهان بیش از گذشته روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان را زیر نظر بگیرد.

البته بازدیدهای هفتگی مسئولان استان از جمله مدیرکل دفتر فنی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در سال جدید نیز انجام می‌شود.

با نزدیک شدن به زمان تحویل ورزشگاه نقش‌جهان یعنی خرداد سال 92، نگرانی‌هایی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد و برخی مسئولان استان روند ساخت این ورزشگاه را مناسب نمی‌دانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز چند روز پیش بر خلاف گذشته که خرداد را زمان بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان عنوان می‌کرد، در گفتگویی مرداد را زمان تحویل این پروژه عنوان کرده بود.

 

کد خبر 2026888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha