۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۲

در بازدید  امروز مطرح شد: 

ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری نزدیک می شود/ لزوم افزایش سرعت ساخت ورزشگاه

ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری نزدیک می شود/ لزوم افزایش سرعت ساخت ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیران استان اصفهان ظهر امروز بار دیگر در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا کرده و از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بازدید و اعلام کردند در صورت افزایش سرعت ساخت ، ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی استانداری اصفهان به همراه عبدی، ‌معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور ظهر امروز بار دیگر در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا کرده و از روند ساخت این ورزشگاه بازدید کردند.

مدیران استان در بازدید از این ورزشگاه بار دیگر بر لزوم افزایش ساخت ورزشگاه تاکید کرده و خواستار افزایش تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه شدند.

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی استانداری اصفهان بعد از این بازدید، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند ساخت این ورزشگاه اظهار داشت: به نظر من روند ساخت ورزشگاه طی هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته اما مسئولان استان بر این باورند که توان افزایش سرعت کار در این ورزشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: اجرای عملیات کاسه ورزشگاه، رفع نقوص سازه، نصب پله و گرادان، جایگاه اختصاصی VIP، اجرای مخرن و سپتیک و  سرویس‌های بهداشتی شمال شرق، شمال غرب و جنوب شرق از مسائلی بود که در جلسه امروز در مورد آن بحث شد و بر لزوم اجرای صحیح آن تاکید شد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان بیان داشت:‌ اجرای محوطه و نگهبانی شامل ساختمان‌های نگهبانی، بلیت فروشی و نرده‌های ورزشگاه که در صورت بهره‌برداری از مهم‌ترین بخش‌های ورزشگاه به شمار می‌رود نیز از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز ما بود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که روند ساخت ورزشگاه را در هفته‌های آینده باز هم افزایش دهیم و کاری کنیم که ورزشگاه تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، ورزشگاه نقش‌جهان طی ماه‌های گذشته با شرکت تاقدیساز مشغول فعالیت است و بعد از رکودی که در ماه‌های مهر و آبان امسال در روند کار ورزشگاه به وجود آمد، بار دیگر روند ساخت آن افزایش قابل توجهی گرفته است.

 

کد خبر 2001894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha