۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۲

روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان زیر ذره‌بین مسئولان/ فرصت یک‌هفته‌ای به پیمانکار

روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان زیر ذره‌بین مسئولان/ فرصت یک‌هفته‌ای به پیمانکار

اصفهان – خبرگزاری مهر: ساخت ورزشگاه نقش‌جهان صبح امروز بار دیگر مورد بازدید مسئولان استان و شرکت توسعه قرار گرفت و انتقاداتی نسبت به روند ساخت این ورزشگاه مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلی نوروزی، تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان تا حدودی کاهش پیدا کرده بود و حتی با وجود اینکه از شنبه هفته جاری سال کاری پیمانکار ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد، روند ساخت این ورزشگاه به حد ایده‌آل خود نرسیده است.

مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امروز صبح امروز به همراه مسئولان استان اصفهان از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرده و خواستار افزایش سرعت ساخت این ورزشگاه شدند.

برخی از مسئولان استان اصفهان که در بازدید امروز حضور داشتند، نارضایتی خود را از کندی دوباره ساخت ورزشگاه اعلام کرده و از پیمانکار ورزشگاه نقش‌جهان خواستند تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان را دوباره به 150 نفر در روز برساند.

علی ترکاشوند، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان اصفهان هم در این جلسه فرصتی یک هفته‌ای به پیمانکار ورزشگاه داد تا در مورد افزایش تعداد کارگران این ورزشگاه اقدام کند.

با نزدیک شدن به زمان مقرر برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان، نگرانی‌ها در مورد ساخته نشدن‌ این ورزشگاه هر روز افزایش می‌یابد و مسئولان استان اصفهان را در این زمینه به فکر فرو برده‌است.

 

 

کد خبر 2029111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha