۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۳۹

طی روزهای گذشته انجام شد/

افزایش اندک تعداد کارگران ورزشگاه نقش‌جهان/ نگرانی‌ برای اتمام ساخت ورزشگاه در زمان مقرر

افزایش اندک تعداد کارگران ورزشگاه نقش‌جهان/ نگرانی‌ برای اتمام ساخت ورزشگاه در زمان مقرر

اصفهان – خبرگزاری مهر: تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان از سوی پیمانکار این ورزشگاه طی روزهای گذشته افزایش یافته است اما انتقادات نسبت به روند کند ساخت ورزشگاه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که قرار است ورزشگاه نقش‌جهان در پایان خرداد سال 92 به بهره‌برداری برسد، روند ساخت این ورزشگاه تغییر چندانی نکرده و تعداد کارگران حاضر در این ورزشگاه از 200 نفر به 250 نفر در روز افزایش یافته است.

مسئولان استان اصفهان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور که هر هفته از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بازدید می‌کنند، صبح امروز سه‌شنبه نیز عازم ورزشگاه نقش‌جهان شده و از روند ساخت این ورزشگاه بازدید کردند.

رئیس جمهور و هیات دولت چند هفته پیش در سفر به استان اصفهان با توجه به اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، بر لزوم سه شیفته شدن کارگاه‌های ساخت این ورزشگاه تاکید کرده و مصوبه آن را به تصویب رساندند اما گفته می‌شود این مصوبه هنوز در ورزشگاه نقش‌جهان اجرا نشده است.

اجرا نشدن بحث سه شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان باعث انتقادات برخی مسئولان و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی شده و همین مسئله نگرانی‌ها در مورد ساخته شدن این ورزشگاه در زمان مقرر را افزایش داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی ایرانپور، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از روند ساخت ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصلا مطلوب نیست و من به این روند ساخت و زمان بهره‌برداری از این ورزشگاه اصلا خوشبین نیستم.

وی افزود: انتظار داشتیم که بعد از اعلام لزوم 3 شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان از سوی هیئت دولت، این مصوبه بلافاصله اجرایی شود اما متاسفانه با گذشته هفته‌ها مصوبه هیئت دولت هنوز اجرایی نشده و نمی‌توان امیدوار بود که ورزشگاه نقش‌جهان در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

طبق قول مسئولان کشور و با توجه به قرار دادن ورزشگاه نقش‌جهان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار، این مجموعه باید تا پایان خرداد امسال و پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد اما هیچ کس نمی‌تواند با قاطعیت در مورد بهره‌برداری از این ورزشگاه در زمان مقرر سخن بگوید.

کد خبر 2055020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha