۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

ابهام در مورد سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان/ کارگاه‌ها فعال نیست

ابهام در مورد سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان/ کارگاه‌ها فعال نیست

اصفهان – خبرگزاری مهر: سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و افزایش فعالیت کارگاه‌های این ورزشگاه که قرار بود از سوی پیمانکار انجام شود، هنوز در دستور کار مسئولان قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور در سفر به شهر اصفهان با توجه به اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در زمان مقرر، بر لزوم افزایش سرعت ساخت این ورزشگاه تاکید کرد و در جلسه هیات دولت که بامداد پنجشنبه هفته گذشته در استانداری اصفهان برگزار شد، سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان به تصویب رسید.

اعضای هیئت دولت در این جلسه سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و فعال‌تر شدن کارگاه‌های ساخت این ورزشگاه را به تصویب رساندند و طبق دستور هیات دولت قرار است ساخت ورزشگاه نقش‌جهان طی هفته‌های آینده افزایش سرعت پیدا کند.

اما در حالیکه نزدیک به 5 روز از مصوبه هیات دولت در مورد سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه نقش‌جهان می‌گذرد، هنوز خبری از اجرایی شدن این مصوبه نیست و پیمانکار ورزشگاه نقش‌جهان در مورد اجرایی کردن آن اقدامی انجام نداده است.

مدیران استان به همراه رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور صبح امروز به ورزشگاه نقش‌جهان رفته و جلسه‌ای در این ورزشگاه برگزار کردند اما با توجه اینکه این جلسه به صورت محرمانه برگزار شد و هیچ یک از مسئولان  حاضر به مصاحبه در مورد محتوای آن نشدند، هنوز مشخص نیست چه تصمیمی در مورد ساخت آن اتخاذ می‌شود.

قرار است شنبه هفته آینده جلسه دوباره‌ای در محل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در تهران برگزار شود و در آن تصمیمات نهایی برای این ورزشگاه اتخاذ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان چند هفته پیش به تندی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و فعال نبودن کارگاه‌های این ورزشگاه انتقاد کرد.

 

کد خبر 2044183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha