۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

پیش از ظهر امروز/

نماینده‌ رئیس‌جمهور از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بازدید کرد/ تأکید بر افتتاح تا یک ماه دیگر

نماینده‌ رئیس‌جمهور از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بازدید کرد/ تأکید بر افتتاح تا یک ماه دیگر

اصفهان – خبرگزاری مهر: علی اکبر محرابیان، نماینده ویژه رئیس جمهور پیش از ظهر امروز به همراه استاندار اصفهان از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس جمهور در پروژه‌های طرح مهرماندگار به همراه ذاکر اصفهانی، استاندار اصفهان و عبدی معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد.

در این بازدید بر لزوم افزایش هرچه سریعتر تعداد کارگران ورزشگاه نقش‌جهان و همچنین اهمیت ساخت این ورزشگاه در یک ماه باقیمانده تاکید شد.

مسئولان استان اصفهان در این بازدید از مشکلات ساخت این ورزشگاه سخن گفتند و از نماینده ویژه رئیس جمهور خواستند که نسبت به حل این مشکلات اقدام کند.

با توجه به اینکه صندلی‌های خریداری شده طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان مشغول نصب است، قرار است طی هفته‌های آینده سایر قسمت‌های فاز نخست ورزشگاه دارای صندلی تماشاگر شود.

قسمت‌هایی از تجهیزات اطراف زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان همچون چمن مصنوعی پیست تارتان، نیمکت‌ها، دروازه‌ها و سایر تجهیزات نیز خریداری شده و قرار است طی هفته‌های آینده نصب شود.

با این وجود اخبار خوشایندی در مورد طبقه دوم ورزشگاه به گوش نمی‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا این طبقه و فاز دوم و سوم ورزشگاه در یک ماه باقیمانده از زمان ساخت ورزشگاه به پایان می‌رسد یا خیر.

رئیس جمهور چند هفته پیش در سفر استانی به اصفهان از مدیران استان خواست که هرچه سریعتر ساخت ورزشگاه نقش‌جهان را در سه شیفت پیگیری کنند.

کد خبر 2058236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha