۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

تركاشوند  تاکید کرد:

لزوم مدیریت زمان برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان/ چمن آماده است

لزوم مدیریت زمان برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان/ چمن آماده است

اصفهان - خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از آمادگي چمن ورزشگاه نقش جهان جهت برگزاري مسابقات فوتبال خبر داد و گفت: برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در  زمان مقرر باید مدیریت زمان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از سفر استاني هفته گذشته رييس جمهور به اصفهان و بازديد هيئت دولت از پروژه نقش جهان، مهندس تركاشوند امروز سه‌شنبه 10 ارديبهشت با حضور در اين ورزشگاه، از نزديك در جريان پيشرفت پروژه قرار گرفت.

علی ترکاشوند، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در خصوص اقدامات انجام شده در ورزشگاه نقش جهان گفت: هم اكنون 18 دستگاه جرثقيل در پروژه مشغول بكار بوده كه گراديان‌هاي طبقه دوم تماشاگران در ضلع جنوب به شرق در حال نصب مي‌باشند. زيرسازي چمن به اتمام رسيده و اين چمن آماده برگزاري مسابقات فوتبال مي‌باشد.

وی افزود: نصب صندلي‌هاي طبقه اول تماشاگران، آماده سازي محوطه بيروني ورزشگاه و تكميل جايگاه ويژه تماشاگران ادامه دارد. آماده‌سازی پارکینگ اختصاصی ورزشگاه نیز تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

ترکاشوند با اعلام اينكه بايد مديريت زمان شود تا اين ورزشگاه طبق قول‌هاي داده شده در موعد مقرر افتتاح گردد، ادامه داد: عملیات آسفالت‌ریزی پیست تارتان پایان یافته و به زودی تکمیل خواهد شد. چادر سایبان‌های سکوی تماشاگران هم خريداري و وارد محوطه مجموعه شده كه بزودي نصب خواهند شد

کد خبر 2044106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha