۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۶

جواهری:

اعلام مرداد ماه برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان صحت ندارد/ حرفی از تاریخ تکمیل نقش‌جهان نزدم

اعلام مرداد ماه برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان صحت ندارد/ حرفی از تاریخ تکمیل نقش‌جهان نزدم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخلاف اخباری که طی روزهای گذشته در مورد اعلام مرداد امسال برای زمان ساخت ورزشگاه نقش‌جهان شنیده می‌شود، این مسئله صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا محمدجواهری از پیگیری جدی به منظور تکمیل روند ورزشگاه نقش جهان به عنوان مطالبه به حق مردم اصفهان در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: تمام تلاشمان را برای افتتاح و بهره برداری این سرمایه ملی بکار بسته‌ایم اما هیچگاه از تاریخ افتتاح سخن نگفته‌ام.

وی اظهارداشت: ورزشگاه نقش جهان یک سرمایه ملی است و از همان روزهای ابتدایی مدیریتم در اصفهان تکمیل این پروژه عظیم را در دستور کار قرار دادیم به طوریکه با برنامه ریزی دقیق که خوشبختانه با حمایت جدی استانداری و وزارت ورزش و جوانان هم همراه شد شاهد اتفاقات مثبتی در روند تکمیل شدیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل این پروژه رسانه ها نیز معمولاپیگیر اخبار و رویدادهای این پروژه بوده و هستند و جای بسی خوشحالی است که اصحاب رسانه نیز شاهد پیگیری‌های صورت گرفته هستند.

محمدجواهری در ادامه بیان ساخت: هر چند که برخی نگاههای بیرونی ورزشگاه نقش جهان را تنها مشکل ورزش استان اصفهان می دانند اما واقعیت این است که علیرغم اینکه ورزشگاه نقش جهان از مهمترین مطالبات مردم است ولی براساس اعتقاد و ارزیابی هایی که صورت گرفت تلاش همه جانبه ای را از همان روز اولی که در اصفهان مشغول به کار شدم برای توسعه پایدار ورزش بکار گرفتم به طوری که در راستای تحقق اهداف در ابعاد مختلف ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

وی افزود: اما چون ورزشگاه مطالبه به حق مردم است توان و وقت بیش از پیش نیاز بوده تا روند تکمیل با سرعت بیشتری ادامه یابد و این نوید را باز هم به مردم می دهم که از کوچکترین تلاشی برای اینکه حتی یک روز زودتر این ورزشگاه افتتاح شود فروگذار نمی کنم اما از طرفی هیچگاه طی این چند ماه تاریخ اعلام نکرده‌ام چراکه فقط اداره کل مجری این پروژه نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افتتاح این ورزشگاه در مردادماه که به نقل از اینجانب عنوان شده اشتباه درج شده است اما طی این چندماه این قول را داده ام که از منافع مردم اصفهان برای تکمیل این پروژه هیچگاه کوتاه نیامده و برای اینکه حتی یک روز زودتر به افتتاح برسد تمام تلاشمان را بکار بسته‌ایم.

وی اظهار داشت: ورزشگاه نقش جهان از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح مهر ماندگار است و تلاش همه جانبه وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان همچنین استانداری تکمیل آن تا پایان دولت دهم است و برای تحقق این مهم هیچگاه عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

کد خبر 2028268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha