۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۱

رحیمی در گفتگو با مهر:

پیشرفت کار ورزشگاه نقش‌جهان قابل توجه است/ حضور روزانه 160 کارگر

پیشرفت کار ورزشگاه نقش‌جهان قابل توجه است/ حضور روزانه 160 کارگر

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: پیشرفت کار ورزشگاه نقش‌جهان در هفته‌های گذشته قابل توجه بوده و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

حمیدرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: مسئولان استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای برای ساخت این ورزشگاه از خود نشان داده‌اند و با توجه به دستورات مدیران استان، تلاش می‌کنیم که همه هفته در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان طی یکی دو ماه گذشته سرعت قابل توجهی داشته و ما در جلسات خود تلاش می‌کنیم که این سرعت را بیشتر از گذشته کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با بیان اینکه حضور مدیران استان در ورزشگاه باعث افزایش کار آن می‌شود، بیان داشت: مسئولان استانداری اصفهان، مدیران شرکت توسعه و تجهیز و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلساتی پیرامون روند ساخت ورزشگاه شرکت می‌کنند و همه هفته این گزارشات را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در حال حاضر به صورت متوسط روزانه 160 کارگر در ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند  که این تعداد گاهی به 200 نفر نیز می‌رسد که این مسئله تا حدودی رضایت‌بخش بوده است.

 

کد خبر 2007899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha