۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۲۱

رحیمی مطرح کرد:

حضور عقیلی در سپاهان قطعی است/ آخرین وضعیت فروش ورزشگاه نقش جهان

حضور عقیلی در سپاهان قطعی است/ آخرین وضعیت فروش ورزشگاه نقش جهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن قطعی دانستن حضور هادی عقیلی در این تیم از اخرین وضعیت پروسه واگذاری و فروش ورزشگاه نقش جهان به کارخانه فولاد مبارکه سپاهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا رحیمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسه ای درتهران، با حضور محمدعباسی، وزیر ورزش و جوانان ومحمد مسعود سمیعی نژاد، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه برگزار شد که نتیجه این جلسه در مورد فروش ورزشگاه نقش جهان اصفهان به کارخانه فولاد مبارکه مثبت ارزیابی شده ولی نیاز به یک یا دوجلسه دیگر است تا هیات دولت در مورد واگذاری ورزشگاه به فولادمبارکه تصمیم گیری کند. فکر می کنم وضعیت فروش این پروژه تا ظرف ده روز آینده مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در همین خصوص افزود: مشکل واگذاری ورزشگاه نقش جهان اصفهان به فولاد مبارکه قیمت آن نیست بلکه مهم این است که این ورزشگاه هرچه زودتر راه اندازی شود که استانداری ،اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وزارت ورزش و جوانان و فولادمبارکه در تلاش هستند این امر محقق شود.

رحیمی در خصوص دلیل حضورهادی عقیلی در ورزشگاه فولادشهرگفت:هادی عقیلی برای دیدن بازی تیم فوتبال سپاهان وفولاد خوزستان به ورزشگاه فولادشهر آمده بود و قرارداد جدید هادی عقیلی به طور قطعی با سپاهان منعقد خواهد شد.


 

کد خبر 1782680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha