۱۹ دی ۱۳۹۱، ۱۸:۴۶

در جلسه ظهر امروز/

فرصت مسئولان اصفهان به به پیمانکار ورزشگاه نقش جهان/ احتمال قطع همکاری

فرصت مسئولان اصفهان به به پیمانکار ورزشگاه نقش جهان/ احتمال قطع همکاری

اصفهان – خبرگزاری مهر: مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به همراه مسئولان استان اصفهان به پیمانکار ورزشگاه نقش جهان فرصتی یک هفته ای برای افزایش سرعت ساخت این ورزشگاه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا محمدجواهری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از جلسه ویژه امروز در دفتر ورزشگاه نقش جهان، مصوب شد فرصت یک هفته ای به پیمانکار داده شود تا این پیمانکار نیروهای فعال در کارگاه را افزایش و جبهه های کاری را با توجه به قابلیت زیاد پروژه افزایش دهد.

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد 250 نفر در شیفتهای مختلف کاری در پروژه فعالیت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: بعد از یک هفته و ارزیابی دقیق مراحل اجرای این مصوبه تصمیم گیری مجددا صورت خواهد گرفت.

چمن ورزشگاه نقش جهان و قابلیت عبور 120 میلیمتر بارندگی

زمین چمن ورزشگاه نقش جهان در یک بازی 120 دقیقه ای قابلیت عبور 120 میلیمتر بارندگی را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه بازدید مهندس ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور از ورزشگاه نقش جهان، وضعیت چمن این ورزشگاه نیز مورد بازدید قرار گرفت.

استادجو پیمانکار زمین چمن ورزشگاه نقش جهان در حاشیه این بازدید گفت: کشت چمن این ورزشگاه اول آذرماه به اتمام رسید و در حال حاظر سبزینگی صورت گرفته و مراحل رشد سه ماه طول می کشد و تا 6 ماه پس از کاشت قابل بهره برداری است.

وی افزود: کشت چمن با استانداردهای روز جهان انجام شده و با توجه به اینکه زیرچمن از سیستم گرمایشی برخوردار است در فصل سرما هم ریشه چمن فعالتر می شود و مشکلی برای رشد به وجود نمی آید.

کد خبر 1786871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha