۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱

ذاکر اصفهانی:

برخی دستگاه ها مانع پیشرفت ورزشگاه نقش جهان هستند

برخی دستگاه ها مانع پیشرفت ورزشگاه نقش جهان هستند

اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: با وجود اینکه قول مساعد رئیس جمهور نسبت به تکمیل ورزشگاه نقش جهان تا پایان سال جاری داده شده اما برخی از دستگاه ها مانع ادامه ساخت این ورزشگاه در اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنها رشد کشور در منافع مادی نیست، اظهار داشت: بیش از هر چیز ارزش یک کار به سرمایه اجتماعی و انسانی است.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت استان استفاده کامل نمی شود، افزود: استان اصفهان در شهرستانها مدیران خوب و خدمت رسانی دارد.

استاندار اصفهان به پروژه مهم ورزشگاه نقش جهان اشاره و تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها و عوامل مانع پیشروی ساخت ورزشگاه نقش جهان می‌شوند که در صورت ادامه به عدم همکاری عواملی که باعث عدم تحقق این پروژه می‌شود را به مردم معرفی می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه استانی بسیار دنبال مطالبه این ورزشگاه است اما برخی از مدیران مخل اجرای آن هستند.

ذاکر اصفهانی به برتری تیم سپاهان در کشور اشاره کرد و گفت: هواداران فوتبال اصفهان هنوز از داشتن یک ورزشگاه محرومند.

وی افزود: اگر شرایط به همین منوال پیش رود آنچه که باعث عدم تحقق این پروژه می‌شود را بیان می کنیم.

استاندار اصفهان  به سفر دستیار ویژه  رئیس جمهور  به اصفهان اشاره و گفت: قول مساعدی از وی برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان گرفته ایم.

ذاکر اصفهانی به سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در طول این هفته همه استانها جشنواره‌ای را با حضور هیئت دولت در مشهد برگزار می‌کند که  یک غرفه از دستاوردهای دولت نهم و دهم را  ارائه می‌دهند.

استاندار اصفهان به صدمین سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: در بین غرفه های برپاشده دستاوردهای دولت نهم و دهم استان اصفهان برتر شناخته شده است.

وی همچنین از تأمین بودجه‌برای نقاط حادثه خیز استان در بخش مدیریت بحران استان خبر داد و بیان اشت: اصفهان با وجود مرکزیت کشور و راه های مواصلاتی نیاز به گسترش راه دارد.

کد خبر 1600800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha