۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۴

حواشی سپاهان - مس سرچشمه/

درخواست هواداران سپاهان برای ساخت ورزشگاه نقش جهان/ دور افتخار کرانچار

درخواست هواداران سپاهان برای ساخت ورزشگاه نقش جهان/ دور افتخار کرانچار

اصفهان - خبرگزاری مهر: هزاران هوادار تیم سپاهان با سردادن شعارهایی از مدیران کشوری خواستند هرچه سریعتر نسبت به ساخت ورزشگاه نقش جهان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هواداران تیم سپاهان هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر و تجمع بیش از حد برخی از آنها در در ورودی این ورزشگاه با سر دادن شعارهایی خواستار ساخته شدن هر چه سریعتر ورزشگاه نقش جهان شدند چرا که هزاران نفر از هواداران که نتوانسته بودند بازی را از نزدیک تماشا کنند مجبور به بازگشت به خانه شدند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور دارد و از جایگاه ویژه مشغول تماشای بازی است.

خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت.

نکته جالب اینکه ابراهیمی در جایگاه ویژه حضور پیدا نکرد و در قسمت دفتر ورزشگاه فولادشهر در جلسه ای شرکت کرد.

برونتوسزارکورا مهاجم برزیلی سپاهان پیش از آغاز بازی با پای برهنه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دور افتخار زد و از هواداران سپاهان تشکر کرد.

صندلی های قسمت جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نام مدیران استانی و کشوری مزین شده و همه این صندلی ها تقسیم شده است.

در حالی که 90 دقیقه تا آغاز دیدار دو تیم زمان باقی مانده بود زلاتکوکرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان وارد زمین چمن ورزشگاه شده و در ورزشگاه دور افتخار زد.

کرانچار که همراه با تونچی مربی دروازه بانهای سپاهان به زمین آمده بودند در میان تشویق هواداران اطراف ورزشگاه فولادشهر دور افتخار زدند.

جانواریو و برونوسزار بازیکنان سپاهان هم پس از کرانچار وارد زمین شدند و با گوشی های خود از هواداران سپاهان فیلمبرداری کردند.

بسیاری از مدیران استانی و کشوری در ورزشگاه فولادشهر حضور یافتند و بازی را از نزدیک تماشا می کنند . نکته جالب در مورد حضور این مدیران اینکه بسیاری از آنها برای اولین بار در طول فصل جاری به ورزشگاه فولادشهر آمده و این مسابقه اولین بازی سپاهان است که با تماشای این مدیران همراه است.

کد خبر 1599585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha