۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۱۸

ترکاشوند:

ورزشگاه نقش جهان اسفند امسال افتتاح می شود

ورزشگاه نقش جهان اسفند امسال افتتاح می شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: ورزشگاه نقش جهان در اسفند۹۱ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ترکاشوند در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: ورزشگاه نقش جهان در قالب یکی از ۸۰۰ طرح مهر ماندگار دولت دهم قرار گرفته و موظفیم تا اسفند ماه سال جاری این پروژه بزرگ رابه اتمام برسانیم. این پروژه از لحاظ تخصیص اعتبار هم مشکلی ندارد و 30میلیارد تومان اعتبار آن تامین شده است.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه شرکت تاقدیساز است و از جمله شرکتهای خوب به حساب می آید و این امیدواری به وجودآمده تا ادامه ساخت و ساز با سرعت تا بهره برداری کامل ادامه یابد.

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: به صورت جدی پیگیر ساخت این مجموعه هستیم تا مردم استان اصفهان به حق واقعی خود دست پیدا کنند هر چند می دانیم این پروژ طولانی مدت شده است اینبار عزم دولت تکمیل این پروژه است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان تاکیدکرد: هر هفته در خصوص این پروژه جلسه برگزار می کنیم بطوریکه یک هفته در تهران و یک هفته در اصفهان بصورت جدی تمام موارد تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

صمصام شریعت، معاون عمرانی استاندار اصفهان هم در این جلسه اظهار داشت: آنچه مسلم است افتتاح این پروژه به تاخیر افتاده اما اینبار امیدواریهایی وجود دارد تا با توجه به قرار گرفتن این پروژه درقالب مهر ماندگار و پیمانکاری با رزومه خوب درموعد مقرر افتتاح شود.

کد خبر 1580517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha