۲۶ فروردین ۱۳۹۱، ۹:۰۸

برای حل مشکل تسهیلات/

بانک کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی خوزستان به توافق رسیدند

بانک کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی خوزستان به توافق رسیدند

اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: با برگزاری جلسه ای میان بانک کشاورزی و این نظام صنفی، توافق خوبی برای حل مشکلات تسهیلاتی جامعه کشاورزی این استان صورت گرفت.

مسعود اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه مشترک میان مسئولان ارشد بانک کشاورزی استان با اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی خوزستان که به منظور هماهنگی و تعاملات مثبت بین دو طرف در محل نظام صنفی کشاورزی خوزستان برگزار شد، در نهایت توافقات بزرگی در راستای پیگیری مسائل و مشکلات کشاورزان در حوزه بانک کشاورزی ایجاد شد.

وی افزود: در یکی از مهمترین توافقات حاصل شده مقرر شد روند پذیرش پروانه کسب کشاورزان به عنوان ضمانت بانکی از سوی بانک کشاورزی خوزستان و از طریق ستاد مرکزی بانک کشاورزی در تهران پیگیری شود.

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان ادامه داد: همچنین مقرر شد صندوق بیمه محصولات کشاورزی از این پس به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد کشاورز نما و هدر رفتن بیت المال با نظام صنفی کشاورزی همکاری و تعامل داشته باشد. همچنین توافق شد میزان خسارتهای ارزیابی شده از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به نظام صنفی اطلاع داده شود.

اسدی گفت: در این جلسه توافق شد شناسنامه مالکیت باغها و ادوات کشاورزی که از سوی نظام صنفی برای کشاورزان صادر می شود به عنوان مدرک مستند برای ضمانت بهره برداران مورد استفاده قرار گیرد و به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده کشاورزان برای بازپرداخت وام و همچنین معرفی کشاورزان واقعی به بانک، مقرر شد پرداخت تسهیلات از سوی بانک کشاورزی منوط به استعلام از نظام صنفی باشد.
کد خبر 1576038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha