۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۲۹

«باغ جادویی» مجید شفیعی منتشر شد

«باغ جادویی» مجید شفیعی منتشر شد

رمان جدیدی از مجید شفیعی با عنوان «باغ جادویی» از سوی نشر چکه و شهر قلم منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، رمان «باغ جادویی» نوشته مجید شفیعی با داستانی سورئال از مجموعه رمان نوجوان نشر چکه و انتشارات شهرقلم منتشر شده است.

نویسنده در این رمان داستانی پیجیده بر مبنای هویت انسان معاصر با تمامی دغدغه‌های ذهنی و روحی و روانی او را روایت کرده است.

 شخصیت اصلی این کتاب نوجوانی است که به بهانه کمک به پدرش با اساطیر دینی و کهن ایران آشنا می‌شود و این آشنایی و ارتباط برای او ماجراهای عجیبی را رقم می‌زند.

 این داستان روایت زندگی مردی است  که با کشتی خود مردم را به سرزمین‌های ناشناخته و جادویی می‌برد، در یکی از این سفرها بر اثر طوفان کشتی او به صخره خورده و دچار فراموشی می‌شود و از سخن گفتن هم باز می‌ماند. او در ادامه برای بازگشت به وضعیت سابق خود به کمک فرزندش به باغی می‌رود و از آنجا سفر ذهنی و روحی او و فرزندش به اسطوره و متن‌های مقدس آغاز می‌شود.

این نویسنده همچنین رمان «پهلوان گودرز و افسانه البرز» را در قالب مجموعه رمان نوجوان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز سه عنوان کتاب با نام «افسانه پهلوان گودرز و دیو فراموشی»، «افسانه پهلوان گودرز و قالیچه پرنده» و«افسانه پهلوان گودرز و کابوس مرگبار» را از سوی نشر منادی ‌تربیت در دست انتشار دارد.

کد خبر 1607929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha