۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۵۲

طی شش ماه

13 هزار نفر نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی قرار گرفتند

13 هزار نفر نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی قرار گرفتند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از تحت پوشش قرار گرفتن 13 هزار و 390 نفر افراد نیازمند در این نهاد خبر داد.

ناصر علیمردان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در طی شش ماهه نخست سال جاری13 هزار و 390  نفر مورد پذیرش اداره حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار و 353 نفر مرد و هشت هزار و 37 نفر زن هستند خاطرنشان کرد:  از تعداد ذکر شده 5493 نفر پذیرش شهری و 7897 نفر پذیرش روستائیان انجام گرفته است.

علیمردان پذیرش افراد غیر تحت حمایت که بنا به دلایلی دچار مشکل شده اند را از اقدامات دیگر اداره پژوهش و مددکاری دانست و تصریح کرد : در شش ماهه نخست سال جاری هشت هزار و 340 نفر از افرادی که تحت حمایت نبوده اند مورد پذیرش قرار گرفته اند که از این تعداد پنج هزار و 251 نفر مرد و سه هزار و 89 نفر زن ,پنج هزار و 14 نفر شهری و سه هزار و 312 نفر روستایی بوده اند.

رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان بالاترین علت حمایت را مربوط به فوت سرپرست اعلام وتصریح کرد : در شش ماهه نخست سال جاری 47 درصد به علت فوت سرپرست و 35 درصد به دلیل کارافتادگی سرپرست مورد پذیرش این نهاد قرار گرفته اند.

کد خبر 1732195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha