۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۰

جلالی:

تامین 40 تن مرغ در ریگان/تشدید نظارت بر قیمت ها

تامین 40 تن مرغ در ریگان/تشدید نظارت بر قیمت ها

ریگان - خبرگزاری مهر: رئیس صنعت معدن و تجارت ریگان با اشاره به ذخیره سازی 40 تن مرغ در ریگان از افزایش نظارت ها بر قیمت کالاها در ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز جلالی صبح دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ریگان در خصوص تامین کالاهای اساسی شهرستان ریگان گفت: در بحث جذب کالاهای اساسی در ریگان تاکنون 40 تن مرغ، 100تن برنج تایلندی و140تن برنج هندی جذب شده است.

وی گفت: برای تامین میوه شب عید در شهرستان نیز 40 تن سیب درختی و50 تن پرتقال در نظر گرفته شده است که به زودی در سطح شهرستان توزیع می شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت ریگان افزود: در بحث نظارت بر قیمتها در شش روز گذشته با کمک بازرسین ویژه نظارت از 240 واحد صنفی بازرسی شده است برای 23واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

جلالی یکی از مشکلات شهرستان را نبود تعزیرات حکومتی در شهرستان بر شمرد و خواستار راه اندازی این اداره در این شهرستان شد.

وی از راه اندازی واحد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه شکایات از واحدهای صنفی خبر داد و گفت: این واحد رسیدگی در ایام نوروز فعالیت ویژه ای را در سطح شهرستان انجام می دهد.

فرماندار ریگان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و مردم در این ایام به خرید کالاهای اساسی روی می آورند اداره صنعت معدن و تجارت و اداره مجمع امور صنفی  بر قیمتها نظارت جدی ویژه ای داشته باشد.

مجید اعتمادی گفت: با توجه به اینکه بخش گنبکی شهرستان ریگان دارای مرکبات کیفیت مطلوبی است می تواند میوه شب عید این شهرستان را تامین کند.

وی از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خواست در صورت امکان از این پرتقال در بازار میوه شب عید استفاده شود.

مصطفی زینت بخش بخشدار گنبکی ریگان نیز در این جلسه از راه اندازی نمایندگی اداره صنعت معدن وتجارت بخش گنبکی در این شهرستان خبر داد و افزود: به زودی مجمع امور صنفی این بخش راه اندازی خواهد شد.
 

کد خبر 2016283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha