۱۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱:۰۸

خلیفه در گفتگو با مهر:

اسپانیا میدانی خوبی برای آزمایش اردونشینان تکواندو است

اسپانیا میدانی خوبی برای آزمایش اردونشینان تکواندو است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: حضور در تورنمنت بین المللی اسپانیا برای اعضای تیم ملی میدان مناسبی است تا توانایی های خود را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی به نمایش بگذارند.

سید نعمت خلیفه که هدایت تیم ملی در بازیهای کشورهای اسلامی را برعهده خواهد داشت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود:  این رقابتها  خردادماه  به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد و به منظور استفاده از فرصت باقی مانده تا زمان اعزام با تصمیم  کادر فنی تکواندوکاران در اردویی که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده  دو نوبت صبح و عصر تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: این دوره از تمرینان چهارمین مرحله از  اردوی آماده سازی است که  تا دوازدهم فروردین در مرکز جهانی ادامه داشت و پس از در نظر گرفتن یک روز استراحت برای هوگوپوشان، دور جدید تمرینات با مجزا کردن تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و بازی های کشورهای اسلامی آغاز می شود.

سرمربی تیم اعزامی به اندونزی درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش سطح آمادگی تکواندوکاران گفت: به منظور افزایش سطح آمادگی و کسب بهترین مقام و درخشش در رقابتهای اندونزی و قهرمانی جهان مکزیک، تمامی 21 هوگوپوش حاضر در اردوی تیم ملی به تورنمنت اسپانیا اعزام خواهند شد که پس از بازگشت از این مسابقات سطح آمادگی تکواندوکاران به حد مطلوب خواهد رسید.

وی درباره اوزان در نظر گرفته شده برای برگزاری رقابتهای کشورهای اسلامی یادآور شد: بنا بر اعلام مسئولان برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی ،مسابقات تکواندو این رویداد معتبر در 6 وزن برگزار خواهد شد.

خلیفه در خصوص سطح آمادگی هوگوپوشان حاضر در چهارمین دوره اردوی تیم ملی تصریح کرد: پس از برگزاری سه مرحله مسابقات انتخابی، بهترین هوگوپوشان کشور جواز حضور در مرحله چهارم اردو را به دست آوردند که هم اکنون این نفرات در بالاترین سطح آمادگی به سر می روند که امیدوارم علاوه بر حفظ این امر تا زمان اعزام به رقابتهای پیش رو، شاهد از بین رفتن نقاط ضعف تکواندوکاران باشیم.

تورنمنت بین المللی تکواندو اسپانیا 14 الي 15ارديبهشت ماه و در شهرآلي كانته برگزار می شود.

کد خبر 2023112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha