۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳

گزارش خبرنگار اعزامی مهر/

مهمانپرست از شبکه خبری آرم نیوز ارمنستان بازدید کرد

مهمانپرست از شبکه خبری آرم نیوز ارمنستان بازدید کرد

سخنگوی وزارت خارجه و هیات رسانه ای جمهوری اسلامی ایران از شبکه خبری آرم نیوز ارمنستان بازدید و با مدیر این شبکه گفتگو کردند.

به  گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ارمنستان، رامین مهمانپرست سخنگو و رئیس دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که به همراه هیات رسانه ای در ایروان به سر می برد، عصر روز سه شنبه از شبکه خبری آرم نیوز ارمنستان بازدید کرد.

وی در بازدید از این شبکه تلویزیونی و در گفتگو با آرتاک الکسانیان مدیر این شبکه به نحوه کار رسانه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خواستار برقرار رابطه کاری این شبکه و رسانه های جمهوری اسلامی ایران شد.

الکسانیان نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: برای ما بهتر است که اخبار مربوط به ایران را مستقیما از رسانه های داخلی دریافت کنیم تا اینکه اخبار را از شبکه های خارجی بگیریم.

الکسانیان درتوضیح عملکرد شبکه آرم نیوز گفت: الگوی کاری این شبکه ترکیبی از سه شبکه خبری یورو نیوز، سی ان ان و الجزیزه است. هر یک ساعت اخبار پخش می شود، همه حوزه تحت پوشش خبری قرار دارند و اخبار تخصصی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

وی یادآور شد که آرم نیوز سیاست مستقلی دارد و مدح دولت را نمی گوید و از اپوزسیون حمایت نمی کند اما اگر اپوزسیون پیشنهادی برای بهبود شرایط داشته باشند آن را دریافت و پخش می کند. ما نه سخنگوی دولت هستیم و نه در جناح مخالف.

الکسانیان گفت: در بخش های خبری آرم نیوز، روزی نیست که اخباری از منطقه در لیست اخبار نباشد، بنابراین همکارانش در این شبکه خبری تحولات منطقه را به دقت دنبال می کنند.

وی درخصوص نحوه انتقاد از مسئولان نیز گفت: ما سیاستی داریم که افراد را مورد نقد قرار نمی دهیم و برچسب به افراد نمی زنیم، بلکه عملکرد مورد توجه ما است، ما معتقدیم که قاضی نیستیم.

 به گزارش مهر، در این بازدید ترتیبی داده شد تا مصاحبه ای با مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه انجام شود.

مهمانپرست در این مصاحبه تلویزیونی درخصوص عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مسئله هسته ای و مواضع غیر منطقی و ناعادلانه غربی ها پیرامون آن سخن گفت.

این برنامه ساعت 11 دیشب از شبکه آرم نیوز پخش شد.

کد خبر 2025212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha