۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

از مجموعه رمان نوجوان امروز؛

رمان مهری ماهوتی با موضوع زندگی حضرت خدیجه به نمایشگاه کتاب می‌رسد

رمان مهری ماهوتی با موضوع زندگی حضرت خدیجه به نمایشگاه کتاب می‌رسد

مهری ماهوتی از انتشار رمان تازه‌ای از خود با عنوان «بانوی نازنین» با موضوع زندگانی حضرت خدیجه (س) در قالب طرح رمان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

مهری ماهوتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این رمان با زاویه روایت دانای کل به شرح زندگی حضرت خدیجه (س) از زمان قبل از ازدواج تا زمان وفات ایشان می‌‍‌پردازد.

وی افزود: راوی دانای کل این رمان در تمام زمان‌ها و مکان‌ها، شخصیت اصلی رمان را همراهی کرده و سعی می‌کند مقاطع مختلف زندگی همسر پیامبر اکرم (ص) به ویژه ایام زندگی مشترک با پیامبر را به تصویر بکشد.

به گفته ماهوتی، خلق روایت داستانی از اتفاقات مهم زندگی که در طول زندگی مشترک حضرت خدیجه (س) با پیامبر اکرم (ص) رخ داده و نیز شرح ارتباط عاطفی میان این دو نفر از ویژگی‌های اصلی این رمان است.

این رمان که نگارش آن از سال 89 آغاز شده است، همزمان با نمایشگاه کتاب امسال به مخاطبان عرضه خواهد شد.

این نویسنده همچنین درباره تازه‌ترین آثار تالیف شده توسط خود نیز گفت: مجموعه‌ای هفت جلدی با عنوان قصه‌های منظوم از ادبیات کهن را برای انتشار در اختیار سوره مهر قرار داده‌ام و مجموعه 20 قسمتی داستانی با عنوان «قصه‌های جوجه‌خان» نیز چهار سال است که در انتشارات منادی تربیت در انتظار انتشار است.

این نویسنده و شاعر همچنین چهار مجموعه شعر برای کودکان و خردسالان در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به‌نشر در دست انتشار دارد و مجموعه 18 جلدی از وی با عنوان قصه‌های باغچه و دمپایی ابری نیز در انتشارات نواندیش در دست انتشار است.

کد خبر 2038861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha