۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۵۴

بابابزرگی به نام چارلی/ شاعر گیلانی دومین رمانش را می‌نویسد

بابابزرگی به نام چارلی/ شاعر گیلانی دومین رمانش را می‌نویسد

شاهین رهنما از انتشار قریب‌الوقوع رمان نوجوانانه‌اش با عنوان «چارلی؛ پدربزرگ دوره‌ای» در طرح «رمان نوجوان امروز» کانون خبر داد و گفت: نوشتن دومین رمان نوجوان را هم با عنوان «چوپاچو» آغاز کرده‌ام.

شاهین رهنما، شاعر و نویسنده گیلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از کتاب‌های رمانی که به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داده‌ام تا در طرح رمان نوجوان چاپ شود، رمان «چارلی، پدربزرگ دوره‌ای» است. قصه از این قرار است که بچه‌های پیرمردی که قبلاً دلاک حمام بوده، حالا از کار افتاده و بچه‌هایش باید از او نگهداری کنند.

وی درباره علت نامگذاری کتابش نیز گفت: سبیل این پیرمرد شبیه سبیل چارلی چاپلین است و نوه‌اش او را به این نام می‌خواند. برای همین دیگران او را به این نام صدا می‌کنند و چون خیلی این اسم جذاب بود، من اسم رمان را اینگونه انتخاب کردم.

او از نگارش یک کتاب دیگر هم خبر داد و افزود: اسم رمان دیگرم برای کانون پرورشی، «چوپاچو» است. فعلاً دارم آن را می‌نویسم و نمی‌دانم نوشتن آن تا کی به طول انجامد.

به گفته رهنما، مجموعه شعر «غم‌های قلابی» نیز قرار است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شود و آنطور که به من گفته‌اند این مجموعه شعر به نمایشگاه کتاب خواهد رسید.

شاهین رهنما، شاعر و نویسنده گیلانی کشورمان است که در سال 1354 در املش به دنیا آمده و كارشناس هنرهای تجسمی است. رهنما از سال‌ها پیش با مجلات مختلف از جمله كیهان بچه‌ها و سلام بچه‌ها همكاری داشته است. او همچنین تهیه‌كننده و نویسنده برنامه‌های كودك و نوجوان صدا و سیمای گیلان بوده است.

کد خبر 2035917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha